וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע המדינה: צביקה שרף רוצה חצי גמר על חשבון קרית גת

9.1.2016 / 17:46

מכבי אשדוד/באר טוביה תקווה לנצח ברבע הגמר את העולה החדשה של מאיר טפירו (19:40, ספורט 5). הפועל רמת גן/גבעתיים מהלאומית תחפש סנסציה כשתארח את נס ציונה

one

משחקי רבע גמר גביע המדינה יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים בסופם נוכל לדעת מי הן ארבע הקבוצות שירכיבו את מעמד השיא הראשון של הכדורסל הישראלי לעונת 2015/16. במשחק על טהרת ליגת העל תארח מכבי אשדוד של צביקה שרף את העולה החדשה מכבי קרית גת שהדהימה בסיבוב הקודם את הפועל תל אביב. הפועל רמת גן/גבעתיים, קבוצת האוהדים מהליגה הלאומית, תנסה לרשום סנסציה גדולה ולעלות לחצי הגמר על חשבונה של עירוני נס ציונה מתחתית ליגת העל.

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף. ברני ארדוב
כמה שהוא רוצה את הכרטיס לחצי הגמר. שרף/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי קרית גת (19:40, משולב בספורט 5)

העונה הטובה של מכבי אשדוד המשיכה גם בשבוע שעבר כשהשחקנים של צביקה שרף התפוצצו והביסו את הפועל חולון האחרונה בטבלה. באשדוד יודעים כי יש באפשרותם לחזור למעמד חצי הגמר, בו היו פעמיים בעבר, אך כדי לעשות כך הם יצטרכו להסתדר עם קבוצה שעשתה להם חיים קשים מאוד בסיבוב הראשון. מי שחזר לעניינים בתקופה האחרונה הוא יהונתן שולדבראנד שהתפוצץ עם השוואת שיא קריירה במשחק נגד חולון. בצוות המקצועי מקווים כי אור סולומון, שמתאושש מפציעה בכף הרגל, וקלע פחות מ-2 נקודות למשחק בארבעת המחזורים האחרונים, יוכל לתרום יותר. ההערכות במועדון הן כי היכל הקריה יהיה מלא, והקבוצה הביתית תזכה לתמיכה חזקה.

העולה החדשה מכבי קרית גת הגיעה למעמד רבע גמר הגביע אחרי ניצחון דרמטי על הפועל תל אביב וסל ניצחון ענק של מאיר טפירו הבלתי נגמר. התקופה הטובה של השחקנים של נתי כהן, שרחוקים משחק וחצי מהמקום האחרון בטבלה, המשיכה גם בשבוע שעבר עם ניצחון גדול על מכבי ראשון לציון בבית, ובמועדון רוצים מאוד להמשיך את עונת הבכורה ברגל ימין עם העפלה היסטורית לחצי גמר הגביע. כדי לעשות זאת תצטרך קרית גת לשפר את הנתון הבעייתי בו מחזיקה - קרית גת היא קבוצת ההגנה הגרועה בליגה כשהיא סופגת 86.4 נקודות למשחק. מי שנמצא בכושר נהדר בשבועות האחרונים הוא מרקו קילינגסוורת' שרושם 15.8 נקודות ו-10.3 ריבאונדים בממוצע. כריסטיאן ווטפורד, אקס הפועל אילת, נחת השבוע למבחנים בקבוצה, אך בכלל לא בטוח כי יחתום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
שועל קרבות ותיק כמו עופר ברקוביץ' יודע איך להכין את הקבוצה שלו למשחק מוקש/יוסי ציפקיס

הפועל רמת גן/גבעתיים - עירוני נס ציונה (19:40, משולב בספורט 5)

מאז השיא של קבוצת האוהדים, שהגיע בסיבוב א' בגביע המדינה עם ההדחה של הפועל חולון, נראית הקבוצה של יניב וייצמן פחות טוב. בשבוע שעבר היא התקשתה נגד אליצור אשקלון שהופיעה עם זר אחד, ונראה כי תתקשה להכנס לרבע גמר הפלייאוף בליגה השנייה. אם היכולת הלא משכנעת לא מספיקה, אז אורי קוקיה, שחקן הפנים המשמעותי ביותר בקבוצה, עזב לעירוני נהריה, והסגולים סרבו נכון לעכשיו לאפשר לו לשחק משחק אחרון עם קבוצתו הקודמת. בהעדרו של קוקיה מלאכת הנהגת הקבוצה תיפול על מלך הסלים הישראלי של הליגה יועד בית יוסף, שקלע 39.5 נקודות בממוצע עד כה בגביע, כשהזרים רוברט סאלי ומארק נאווקמה ינסו לעזור לו.

דווקא אחרי תקופה טובה, בה הצליחה עירוני נס ציונה לנצח שלושה מארבעה משחקים, המומנטום החיובי נקטע עם תבוסה ביתית להפועל ירושלים והפסד חוץ לבני הרצליה. בנס ציונה ממשיכים לחפש אחרי גארד אמריקאי במקומו של קמרון ג'ונס, אלא שדווקא בתקופה האחרונה החל האמריקאי המאכזב להראות טוב יותר, מה שלא עוזר לקבוצה לצאת מהתחתית. בנס ציונה היו שמחים מאוד על ההגרלה שסידרה להם את הנציגה היחידה של הליגה השנייה, אבל נותנים ליריבה האדומה הרבה כבוד.

"התכוננו למשחק הזה כמו לכל משחק בליגה", אמר טל דן לקראת המשחק, "הפועל רמת גן גבעתיים עשתה דרך יפה מאוד ויש לה קהל נהדר. במשחקים מהסוג הזה הלחץ הוא תמיד על הקבוצה הפייבוריטית, יש לנו יתרון משמעותי על ר"ג גבעתיים בצבע ואני מקווה שנדע לנצל זאת. נצטרך להצר את צעדיו של יועד בית יוסף שהוא המוציא העיקרי לפועל. אנחנו מגיעים דרוכים ומקווים לעשות היסטוריה ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה מה שיהווה הישג מרשים למועדון הצעיר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully