וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי ראשון לציון ניצחה 77:78 את בני הרצליה ועלתה לחצי הגמר

סל ניצחון דרמטי של מארק ליונס על הבאזר סידר לקבוצה של שרון דרוקר ניצחון גדול בתום משחק דרמטי ומרתק, בו שמטו הכתומים כבר יתרון 15. דריל מונרו בלט עם 23 נקודות אצל ראשון, קרופורד קלע 24 אצל המפסידה

קווין פאלמר שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
פאלמר חוגג/מגד גוזני

איזו דרמה ענקית קיבלנו הערב (שבת) ברבע גמר גביע המדינה. מכבי ראשון לציון, שהגיעה אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות וניצחון מרשים מול וילרבאן, הצליחה להשיג את הכרטיס לחצי הגמר עם 77:78 דרמטי מול בני הרצליה לעיני אולם מלא לחלוטין בחוץ. מארק ליונס קלע סל ניצחון ענק על הבאזר וסידר לראשון את הניצחון החשוב, אחרי שהכתומים שמטו כבר יתרון 15. דריל מונרו, למרות פציעה, סיים כקלע המוביל של ראשון עם 23 נקודות, בעוד דרו קרופורד קלע 24 אצל המפסידה.

כארם משעור שחקן בני הרצליה (ימין) עם דני רובין. מגד גוזני
משעור ורובין מתוסכלים/מגד גוזני

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד, כששתי הקבוצות מתקשות לפתוח פער כלשהו. דרו קרופורד ואנדייה הובילו את הרצליה עם תשע נקודות כל אחד, בעוד כריס רייט ודריל מונרו הובילו את הכתומים. הרבע הראשון נסגר ב-22:23 למכבי ראשון לציון. ראשון לציון פתחה מצוין את הרבע השני והצליחה לפתוח פער גדול, כשהיא יורדת למחצית ב-33:48. עם זאת, דרוקר קיבל גם סיבה אחת לדאגה כשדריל מונרו המצוין נפצע בירך וירד לחדר ההלבשה לקבלת טיפול.

הרבע השלישי נפתח רע מאוד מבחינה התקפית כשאחרי יותר מחמש דקות זה היה 2:5 להרצליה, שצימקה ל-50:38. הרצליה המשיכה להיראות נהדר וסגרה את הרבע ביתרון 54:56 כשהאורחת קולעת 6 נקודות בלבד בעשר דקות ונראית רע מאוד. הרצליה הצליחה לשמור איכשהו על היתרון, עד שדאנק של מונרו החוזר מפציעה קבע 61:63. ראשון הצליחה לחזור ולעלות ליתרון 69:70 אחרי שלשה וקליעת עונשין של דאוסון. ראשון עלתה ל-72:73 אחרי קליעת עונשין אחת של מונרו. קרופורד קלע ליי אפ ובוצעה עליו גם עבירה, כשהוא משלים שלוש מהקו וקובע 73:75 כשנותרו 23 שניות. קווין פאלמר לא ממש התרגש ואחרי אסיסט יפה של ליונס תפר שלשה מהפינה וקבע 75:76 לראשון. בהתקפה הבאה זרק סינגלטון ונחסם בצורה לא חוקית על ידי רייט ונקבע סל בצדק, 76:77 להרצליה. ראשון הלכה לליונס במהלך האחרון וקיבלה סל ניצחון ענק על הבאזר, שסידר לראשון 77:78 וחגיגה גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון (ימין). מגד גוזני
דרוקר בטירוף/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו לבני הרצליה: דרו קרופורד 24 (9 ריב', 5 אס'), אמאדי אנדיי 13 (4 ריב'), כארם משעור 11, סטיבן דניס 10 (5 אס'), ג'יימס סינגלטון 9 (5 ריב'), אבירם זליקוביץ' 7 (5 ריב'), דני רובין שיחקו ולא קלעו: מורן רוט, ג'מאר סמואלס ויפתח זיו.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 23 (6 ריב'), שון דאוסון 16 (9 ריב'), כריס רייט 14 (10 ריב'), מארק ליונס 11 (7 אס'), ניצן חנוכי וקווין פאלמר 7 כל אחד. שיחקו ולא קלעו: גולן גוט, טוני יאנגר ועידן זלמנסון.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
בטירוף. דאוסון/מגד גוזני
ניתן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) עם קווין פאלמר. מגד גוזני
חנוכי ופאלמר מודים לאוהדים/מגד גוזני
אוהדי מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
וכמה מאושרים האוהדים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully