וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאקירה זונה, מילאן תמות": פיקה התגונן והציג קטעים מהדרבי

בלם ברצלונה, שהותקף לאחר דבריו על אספניול ("הם מיעוט"), כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אף פעם לא תבינו את זה" וצירף סרטון בו נשמעים שירים קשים מצד אוהדי אספניול כלפי זוגתו ובנו

one

בווידיאו: ה-0:0 הסוער בדרבי בשבת שעברה

הליגה הספרדית תשוב הערב (שבת) עם פתיחת המחזור ה-19, שיכלול גם את הופעת הבכורה של זינדין זידאן על הקווים כמאמן ריאל מדריד, אלא שכולם עדיין עסוקים באירועי השבוע החולף ובדרבי של ברצלונה.

בדיוק לפני שבוע התארחה הטרבליסטית אצל היריבה העירונית אספניול למשחק קשוח במיוחד, שהסתיים בתיקו 0:0 ולווה בסערה גדולה, כאשר שחקני ברצלונה מאשימים את אלה של אספניול במשחק קשוח מדי. מאז הקבוצות כבר הספיקו להיפגש גם בגביע, שם בארסה הביסה את השכנה 1:4 וגם אז, הדברים לא התנהלו בצורה שקטה ולואיס סוארס, שהתעמת עם שחקני היריבה במנהרת השחקנים בסיום, הורחק משני משחקים.

עוד אחד שהיה בלב האירועים, כמעט כמו תמיד יש להודות, הוא בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה. לאחר משחק הגביע, פיקה אמר בעוקצנות על אוהדי אספניול: "מדובר במיעוט נהדר. אני מקווה שהם יצליחו למלא את האצטדיון בגומלין". הדברים של פיקה הובילו לביקורת חריפה מצד שחקני וראשי אספניול, שהאשימו אותו בפרובוקציות וכעת, הגיע תור הבלם להגיב. בחשבון הטוויטר שלו כתב פיקה: "אף פעם לא תבינו את זה" וצירף סרטון מהתיקו המאופס בליגה לפני שבוע, בו נשמעים היטב אוהדים של אספניול שרים בקולי קולות "שאקירה היא זונה" ו"מילאן, תמות", כשהם מכוונים לזוגתו ובנו של השחקן.

עוד אחד שזעם על היחס של התקשורת לברצלונה לאחר צמד משחקי הדרבי היה דני אלבס. הברזילאי הציג בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מהמשחק בגביע וכתב לצדה: "באמת שבכל יום שעובר אני חש יותר ויותר בושה להיות חלק מענף הספורט הזה, בגלל הדרך בה מתייחסים אלינו, הדרך בה משחקים בנו. פעם חשבתי שכל קבוצה יוצאת למגרש כדי להגן על הצבעים שלה, על המועדון שלה ואם מנצחים או מפסידים, אתה הולך הביתה להירגע ולחשוב על הדברים הטובים או הרעים שעשינו במשחק. היום, אנחנו אובייקטים שמנוצלים על ידי התקשורת כדי שהיא תרוויח ותמכור עיתונים. מדברים היום פחות ופחות על כדורגל, על אסטרטגיה, על המהלכים של המשחק והשערים, העצירות והרגעים הגדולים. איזה זבל מז... אתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully