וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר ומילוש ראוניץ' ייפגשו בגמר טורניר בריסביין

הגמר מהשנה שעברה, בו ניצח השוויצרי בשלוש מערכות, ישוחזר בטורניר באוסטרליה לאחר שפדרר הביס בקלילות מרשימה את דומיניק תים 1:6, 4:6 ואילו ראוניץ' גבר על ברנרד טומיץ' 6:7, 6:7

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
ממשיך לחסל יריבים. פדרר/AP

רוג'ר פדרר העפיל הבוקר (שבת) לגמר טורניר בריסביין הנערך בימים אלה באוסטרליה (פרסים על סך 404,780 דולר). השוויצרי האגדי, המדורג 1 בטורניר ו-3 בעולם בימים אלה, מתכונן לפתיחתה של אליפות אוסטרליה בעוד תשעה ימים ונראה בכושר מצוין לאחר שהביס את דומיניק תים האוסטרי 1:6, 4:6 במשחק שארך רק 60 דקות.

פדרר חבט לשישה אייסים בעוד יריבו מבצע ארבע שגיאות כפולות. השוויצרי השיג שש אפשרויות לשבירה, ניצל ארבע מתוכן והשלים העפלה קלילה לגמר הטורניר בו זכה בשנה שעברה לראשונה.

בגמר של השנה שעברה, פדרר גבר בשלוש מערכות על הקנדי מילוש ראוניץ' והוא יפגוש אותו פעם נוספת גם בגמר של השנה הנוכחית, לאחר שראוניץ' (4 בטורניר, 14 בעולם) ניצח את המקומי ברנרד טומיץ' (8 בטורניר, 18 בעולם) 6:7 (5), 6:7 (5) בתום שתי מערכות צמודות, במשחק שארך שעה ו-47 דקות. הקנדי חבט ל-13 אייסים מול 10 של יריבו ואף אחד מהשניים לא הצליח לרשום שבירה לאורך המשחק כולו.

ויקטוריה אזרנקה זכתה בתואר ה-18 בקריירה שלה וראשון בסבב ה-WTA אחרי קרוב לשנתיים וחצי שחונות, כשעשתה את זה בבריסביין. המדורגת 22 בעולם ניצחה בצורה מרשימה מאוד 3:6, 1:6 את אנג'ליק קרבר הגרמנייה (10 בעולם) בתוך שעה ועוד 13 דקות. בסך הכול ויקה הציגה השבוע טניס נהדר והפסידה 17 משחקונים בלבד בחמישה משחקים. בנוסף, שיפרה אזרנקה את המאזן שלה ל-0:6 מול קרבר.

סלואן סטיבנס, המדורגת 30 בעולם, הצליחה לזכות בטורניר אוקלנד בניו זילנד. האמריקאית ניצחה 5:7, 2:6 את יוליה גרגס הגרמנייה (50) בגמר שארך שעה ועוד 17 דקות והצליחה לעשות את זה למרות משחק הגשות מצוין של גרגס. הגרמנייה השיגה 6 אייסים וזכה ב-74% מהנקודות מאחורי ההגשה הראשונה שלה, אבל סטיבנס אפילו ייצרה אחוזים גבוהים יותר עם 77% מהנקודות אחרי הסרב הראשון ו-71% מההגשה השנייה. זה היה התואר השני בקריירה של סטיבנס.

עוד הבוקר: אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה, שדורגה ראשונה בטורניר בשנג'ן, סין, זכתה בו עם 3:6, 2:6 בגמר על האמריקאית אליסון ריסק.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית עם מעריצה. GettyImages
אזרנקה עם מעריצה צעירה/GettyImages
סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. GettyImages
תואר שני. סטיבנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully