וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההימור של קלופ כמעט עלה ביוקר". צפו בראיון המשונה עם המנג'ר

באנגליה תקפו את הגרמני, שכמעט הודח מהגביע לאחר שעלה עם הרכב משני ביותר. קלופ עצמו התראיין בחדר תה מיושן ובסיום, היה עצבני: "אני לא מאמין שנצטרך לשחק עכשיו פעם נוספת"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. Dan Mullan, GettyImages
ערב סוער אצל אקסטר. קלופ/GettyImages, Dan Mullan

הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, אליו מצטרפות קבוצות הפרמיירליג, יצא לדרך אמש (שישי) וכמעט סיפק סנסציה ענקית כבר בפתיחתו, כאשר אקסטר סיטי הצנועה מליג 2 (הרביעית בטיבה) הייתה רחוקה רק 18 דקות מניצחון ביתי על ליברפול, אולם הסתפקה ב-2:2 ותיאלץ לצאת למשחק חוזר באנפילד. אגב, מה שמדהים הוא שהעובדה שיתקיים משחק חוזר באנפילד תכניס לקופתה של אקסטר לא פחות מ-700 אלף ליש"ט, מה שיספיק לקבוצה לשלם משכורות להמשך העונה כולה.

האורחים עלו למשחק עם הרכב משונה ביותר, כאשר לכל 11 השחקנים גם יחד היו לפני ההתמודדות הזו 34 הופעות במדי ליברפול העונה. 21 מתוך ה-34 הללו היו שייכות לכריסטיאן בנטקה שפתח ומלבדו, אף שחקן לא החזיק ביותר מארבע הופעות. הגיל הממוצע של ההרכב של ליברפול עמד על 22 בלבד וכפי שנכתב ב-BBC, "ההימור של יורגן קלופ כמעט עלה לו ביוקר רב". עוד לפני המשחק היה מעורב קלופ ברגע משעשע, כאשר הראיון איתו לקראת ההתמודדות נערך בחדר התה של אקסטר. רק בגביע האנגלי.

הראיון של יורגן קלופ

המארחת הובילה פעמיים, כולל "שער אולימפי" היישר מנקודת הקרן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל האוסטרלי בראד סמית' הציל את ליברפול עם שוויון מאוחר. "חבורת שחקנים אלמונית במדי ליברפול נאבקה בחבורת שחקנים אלמונית מליגה נמוכה", נכתב ב"דד ספין" האמריקאי.

קלופ עצמו ניסה להסביר את המשחק: "ברור לנו מה אנחנו צריכים ללמוד לקראת המשך הדרך. חייבים להיות קשוחים יותר. כר הדשא היה לא פשוט למשחק ואקסטר הציגה כדורגל טוב מאוד. אולי הם יודעים על איזה חלקים במשטח הזה אפשר לשחק יותר ועל איזה פחות. היה לנו קשה מאוד ובמצבים של אחד-על-אחד, השחקנים שלנו צריכים ללמוד להיות חסונים יותר. אני לא רוצה להתייחס לשער השני, הראו אותו בשידור חי בטלוויזיה...".

לסיום, הוסיף הגרמני בעצבים: "אני לא מאמין שאנחנו צריכים לשחק שוב עכשיו. אתם רוצים שככה זה יהיה, אז זה המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully