וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לצ'לנג'ר 20 בקריירה: דודי סלע העפיל לגמר בהאפי ואלי

הטניסאי הבכיר של ישראל יטפס עד למקום ה-80 בעולם אם יזכה בטורניר באוסטרליה. בחצי הגמר הוא גבר בתום 2:37 שעות על פוסוביץ ההונגרי 2:6, 7:6, 6:7 ובגמר יפגוש אמריקאי בן 18

דודי סלע טניסאי. ניב אהרונסון
בכושר טוב לקראת אליפות אוסטרליה. סלע/ניב אהרונסון

דודי סלע, המחבט מספר 1 של ישראל, התקרב הבוקר (שבת) לזכייה בצ'לנג'ר מספר 20 בקריירה העשירה שלו לאחר שהעפיל לגמר טורניר האפי ואלי הנערך באוסטרליה (פרסים על סך 75 אלף דולר).

סלע עבר בחצי הגמר בתום קרב עיקש במיוחד את ההונגרי מרטון פוסוביץ. המשחק הראשון אי פעם בין השניים נמשך לא פחות משעתיים ו-37 דקות ובסיומו, הישראלי, שלפני הטורניר דורג במקום ה-100 בעולם והראשון בטורניר עצמו, ניצח את המדורג 214 בעולם 2:6, 7:6 (2), 6:7 (4).

הניצחון הבטיח לסלע העפלה למקום ה-87 בעולם לכל הפחות, כאשר אם ינצח בגמר הוא יקפוץ עד למקום ה-80 בעולם ובכל מקרה, נראה כי הוא בכושר טוב מאוד לקראת הגרנד סלאם הראשון של השנה, אליפות אוסטרליה הפתוחה, שתצא לדרך במלבורן בעוד תשעה ימים. סלע, כמובן, ייכנס היישר להגרלה הראשית בזכות מיקומו ויקווה לספק תוצאה טובה.

בינתיים, בגמר בהאפי ואלי ממתין לו יריב מסקרן במיוחד, טיילור פריץ האמריקאי, רק בן 18, שנחשב לכוח עולה בטניס בארצו של הדוד סם ומדורג במקום ה-174 בעולם והשמיני בטורניר. פריץ ניצח בחצי הגמר בקלילות מרשימה 0:6, 2:6 תוך 53 דקות בלבד את המדורג 592 בעולם, המקומי אנדרו וויטינגטון.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully