וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה 99:125 בחוץ את מינסוטה

הקאבלירס ממשיכים לבסס את מקומם בפסגת המזרח ורשמו ניצחון שישי ברציפות. ג'יי אר סמית' צלף משלוש בדרך ל-27 נקודות, קווין לאב קלע 20 מול האקסית, לברון הסתפק ב-13. וויגינס הפציץ 35 אצל המפסידה. אם קליבלנד תוביל את המזרח עד ה-31/1, בלאט יאמן באולסטאר

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ממשיך לנצח עם תצוגות התקפיות משובחות. בלאט/AP

מאזן: 9:25 (מקום ראשון במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול פילדלפיה, בלילה שבין ראשון לשני

מדד הטריו: לברון הסתפק ב-13 נקודות, אך הוסיף 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. קווין לאב קלע 20 מול האקסית וקטף 9 ריבאונדים. קיירי אירווינג קלע 13.

קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
קבלת פנים שונה לחלוטין. לאב/AP

בפעם הקודמת בה קווין לאב הגיע עם קליבלנד לביקור אצל האקסית מינסוטה, הוא שמע קריאות בוז מהיציעים ללא הפסקה. הלילה (בין שישי לשבת) לעומת זאת, קבלת הפנים כבר הייתה הרבה יותר רגועה ולאב יכול היה להתפנות למשחק עצמו, שם עזר לקאבס להשיג ניצחון שישי ברציפות, 99:125 מוחץ.

הכוכב שנשלח לוולבס תמורת לאב באותו טרייד בקיץ שעבר, אנדרו וויגינס, צלף הלילה לא פחות מ-35 נקודות, אבל לצערו ולצער הקהל המקומי, זה לא היה קרוב אפילו להספיק מול המכונה של הקאבס, שקלעו יותר מ-120 נקודות בפעם השלישית ברציפות, למרות יכולת התקפית בינונית של לברון וקיירי אירווינג. מי שהיו שם עבור קליבלנד, מלבד לאב, היו ג'יי אר סמית', שב-19 דקות בלבד סיים עם שיא עונתי של 27 נקודות, כולל 5 מ-6 מהשלוש ואימאן שאמפרט, שעלה מהספסל והוסיף 23 נקודות.

הזאבים דווקא פתחו טוב ועלו ל-6:13, אך המגמה התהפכה במהרה והרבע הראשון הסתיים ב-27:35 לאורחים. לקראת ההפסקה, קליבלנד ביצעה עוד ריצה וסל של לברון קבע 46:62 בתום הרבע השני, כאשר המחצית השנייה הופכת לגארבג' טיים מתמשך, בעיקר בדקות הסיום, בעוד קינג ג'יימס מוחלף שבע דקות לבאזר וזוכה למנוחה חשובה במסע החוץ של קליבלנד, שנפתח עם צמד ניצחונות ויימשך עם ארבעה משחקים נוספים. בעוד שלושה שבועות ייקבעו המאמנים לאולסטאר ואם קליבלנד תשמור על היתרון שלה בפסגת המזרח, בלאט יהיה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully