וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל: "טבעי שגווארדיולה רוצה לאמן באנגליה, אבל אני לא מודאג"

מאמן השדים האדומים מתכונן למשחק הגביע נגד שפילד יונייטד, ולא חושש שהמאמן הספרדי יתפוס את מקומו בתום העונה: "המועדון לא יושפע". על הכישלון בגביע בשנים האחרונות: "כל משחק קשה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על סוונסי

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יפגיש מחר (שבת) את מנצ'סטר יונייטד ושפילד יונייטד, והיום, במסיבת העיתונאים של לואי ואן חאל לקראת המשחק, המאמן ההולנדי דיבר על מצב הקבוצה שלו, על הכישלון של השדים האדומים בגביע ועל החשש מכך שפפ גווארדיולה מכוון לאימון בפרמיירליג.

"כל משחק בגביע הוא קשה, ראינו את זה בשנה שעברה כששיחקנו נגד יאוביל וקיימברידג'", פתח ואן חאל. "אני חושב שבגלל זה הקבוצה לא זכתה בגביע במשך כל הרבה זמן. אני לא יכול לשפוט את ההפסדים של הקבוצה כשלא הייתי כאן, אבל בעונה שעברה הפסדנו לארסנל והיא בסופו של דבר זכתה".

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רוצה להישאר ולהשיג את המטרות שהציב לעצמו. ואן חאל/GettyImages

על כך שגווארדיולה מעוניין לאמן באנגליה: "עדיין לא בטוח שהוא אכן יאמן בפרמיירליג, אני לקראת סוף הקריירה שלי, ככה שבכל מקרה זה לא מעניין אותי. אני מעוניין רק בלקחת את מנצ'סטר יונייטד קדימה, ולאחר מכן יש לי עוד שנה. לא מוזר בעיני שהוא רוצה לאמן באנגליה, כי כל מאמן רוצה לממש את המטרות שלו. הוא רוצה לחוות את התרבות כאן גם. אני לא חושב שתהייה השפעה על המועדון, כל מאמן אחר היה יכול להכריז את זה גם כן. אמרתי בעבר, באתי לכאן בשביל מטרות מסוימות ואני רוצה להישאר ולהשיג אותן".

"מצב השחקנים הפצועים שלנו הוא טוב", המשיך המאמן ההולנדי. "יש להם את הרוח להמשיך לעבוד קשה ולחזור מהר. עדנאן ינוזאי (שחזר מהשאלה בדורטמונד) נבחן שוב הבוקר, הוא לא שיחק 90 דקות במשך הרבה זמן, רק בקדם העונה. הוא יחזור לכושר בקבוצת המילואים וזה טוב, בהמשך הוא יוכל גם להראות שוב את האיכויות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully