וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אדם אריאל חתם רשמית עד תום העונה

8.1.2016 / 16:41

הגארד הצעיר (21, 1.92 מ') ששוחרר מברמרהאבן הגרמנית יחזק את הקבוצה של דן שמיר וצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שני הקרוב, במשחק ההשלמה מול מכבי ראשל"צ

one

בווידאו: תקציר התבוסה של חולון לאשדוד

הפועל חולון הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד הצעיר אדם אריאל עד לסיום העונה. אריאל שוחרר לפני יומיים מברמרהאבן הגרמנית שם מיעט לשחק מפתיחת העונה, נחת ברביעי בלילה בישראל, עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות ואף ערך את אימון הבכורה שלו במדים הסגולים. הופעת הבכורה של אריאל במדי חולון תהיה במשחק ההשלמה נגד מכבי ראשון לציון בבית, שייערך ביום שני הקרוב.

במקביל בחולון הודיעו על שחרורו של הגארד האמריקאי דיונטה כריסמס שחתם אמש בא.א.ק אתונה היוונית. הצוות המקצועי בראשות דן שמיר עושה מאמצים גדולים כדי לצרף סנטר במקומו של ג'רמיס סמית' ששבר את ידו לפני כשבועיים. אם האחרונה בטבלה, שהפסידה ב-10 מתוך 11 המשחקים האחרונים שלה (כולל בששת המשחקים האחרונים) לא תצרף זר עד יום שני, היא תופיע למשחק עם שלושה זרים בלבד.

אריאל (21, 1.92) גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ועלה לבוגרים במהלך עונת 2012/13, כשבמקביל היה לחלק חשוב בנבחרת העתודה של ישראל. בעונת 2013/14 קלע 3.4 נקודות למשחק תחת בראד גרינברג, ובעונה שעברה רשם מספר דומה של נקודות ב-12.6 דקות בעונת האליפות של האדומים. הקיץ החליט לנצל את הדרכון הגרמני שלו כדי לחתום בברמרהאבן של קצורין, אך עד כה שותף בשבעה משחקים בלבד וקלע 1.7 נקודות ב-7.1 דקות למשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים השבים. אדם אריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully