וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס הורחק משני משחקי גביע אחרי המהומה במנהרת השחקנים

החלוץ האורוגוואי התעמת עם פאפה דיופ והרנן פרס בתום ה-1:4 ביום רביעי. ברצלונה הודיעה שתערער. סוארס מחוץ לנבחרת השנה של אופ"א על פי בחירת הגולשים, חמישה נציגים לברצלונה

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 בדרבי הליגה בסוף השבוע

חלוץ ברצלונה, לואיס סוארס, הורחק משני משחקי גביע ספרדי בעקבות העימות שלו עם שחקני אספניול במשחק הגביע ביום רביעי. האורוגוואי המצוין התעמת עם שני שחקני אספניול, פאפה דיופ והרנן פרס, והדיין פרנסיסקו רוביו סאנצ'ס החליט להרחיק אותו משני משחקים. דיופ ופרס הורחוק ממשחק אחד. ברצלונה כבר הודיעה שהיא תערער על העונש.

על פי התקשורת הספרדית, סוארס החליף מילים קשות עם שחקני היריבה במנהרת השחקנים, אבל העימות לא גלש לחילופי מהלומות. המשחק שהסתיים ב-1:4 לברצלונה, היה אגרסיבי למדי ודיופ שהורחק במהלכו, אמר בסיום: "אי אפשר להגיד שהייתה אלימות, אם היינו רוצים, שחקני ברצלונה היו יורדים מהמגרש על אלונקה". האורוגוואי לא ישחק בגומלין נגד אספניול וגם לא במשחק הראשון בסיבוב הבא.

בתוך כך, סוארס נותר מחוץ לנבחרת השנה של אופ"א בצורה די מפתיעה. בהתאחדות לכדורגל של אירופה אפשרו לקהל הרחב לבחור את נבחרת העונה ו-7.2 מיליון גולשים הצביעו באתר הרשמי.

נבחרת השנה של אופ"א (על פי בחירת האוהדים): מנואל נוייר, דני אלבס, סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, דויד אלאבה, פול פוגבה, אנדרס אינייסטה, חאמס רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי, ניימאר.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
כבר היו לו ימים טובים יותר. סוארס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully