וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וחהורסט לא יעבור לקרדיף, במכבי תל אביב מנסים לשכנעו להצטרף

8.1.2016 / 12:47

מאמן הקבוצה הוולשית מאוד רצה את ההולנדי, אבל הבעלים לא התלהב. בסקוטלנד מדווחים שגם סלטיק רוצה אותו ושהוא יעלה שני מיליון ליש"ט. הצהובים מנסים לפתות אותו באמצעות ליגת האלופות

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

החלוץ ההולנדי ואוט וחהורסט עדיין מועמד להצטרף למכבי תל אביב. כרגע נראה שהחלוץ שמתנשא לגובה של 1.97 מטר, לא יצטרף לקרדיף סיטי שניהלה מגעים לרכישתו מאמצע דצמבר והדיווחים בנוגע לכך סותרים.

בכמה כלי תקשורת בהולנד נכתב שווחהורסט דחה את ההצעה של קרדיף, בעוד באנגליה מספרים דווקא שהראקלס סירבה להצעה בגובה של 700 אלף ליש"ט. החלוץ עצמו התראיין אמש בהולנד ומדבריו עולה שמאמן קרדיף, ראסל סלייד, מאוד רוצה לרכוש אותו, אבל שהבעלים המלזי וינסנט טאן לא מתלהב.

וחהורסט בן ה-23, שכבש 14 שערי ליגה בשנה וחצי האחרונות, אמר: "המאמן של קרדיף מאור מעריך אותי, אבל הוא אמר שכדי לרכוש שחקנים הוא צריך רשות מהבעלים וינסנט טאן. הדברים שם עובדים בצורה שונה מאשר בהולנד, שם המאמן לא אומר את המילה האחרונה בנוגע לרכש.

לווחהורסט יש חוזה עד סוף העונה הנוכחית, אבל להראקלס יש אופציה להאריך אותו בשנה נוספת ונראה שזה מה שראשי המועדון מתכננים לעשות. גם סלטיק מביעה עניין רב ברכישה שלו ובתקשורת הסקוטית מדווחים שהוא אמור לעלות כשני מיליון ליש"ט.

וחהורסט רמז אתמול שהחלום שלו הוא לשחק באי הבריטי ("אני חושב שהסגנון שלי מתאים לסגנון שם"), אבל במכבי תל אביב מקווים שהשחקן יילך בדרכו של עוזר המאמן של הראקלס הנדרי קרוזן, שהגיע שלשום לארץ וישמש עוזרו של פטר בוס. הצהובים מקווים לפתות את החלוץ גבה הקומה גם בעזרת ההשתתפות בליגת האלופות.

בתוך כך, הקבוצה ערכה הבוקר (שישי) אימון כאשר לראשונה היה פטר בוס מאוד פעיל ומעורב. אלי דסה נעדר מהאימון ועבר טיפול והוא בספק גדול למשחק מול מכבי חיפה בגלל חבלה בצלעות. איתן טיבי עשוי להחליפו בהרכב.

שחקן הנבחרת הצעירה של הולנד בשנת 2014, ואוט וחהורסט. GettyImages
גם הוא יתפתה? וחהורסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully