וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת התאחדות הכדורגל הבינלאומית תשקול הכנסת עזרים טכנולוגיים

ארגון ה-IFAB, הנפרד מפיפ"א ואחראי על קביעת החוקים בענף, תומך בהחלטה להשתמש בקטעי וידיאו ועשוי לערוך ניסויים כבר השנה. יו"ר ההתאחדות האנגלית, מרטין גלן: "אנחנו בוחנים את זה"

רויטרס

בווידאו: כל הבישולים של מסוט אוזיל העונה

האם בקרוב נתחיל לראות שינויים מהותיים בכל הקשור לטעויות שיפוט? מועצת התאחדות הכדורגל הבינלאומית (IFAB), האחראית על קביעת חוקי הכדורגל, הודיע אמש (חמישי) כי היא תומכת בצורה גורפת בהחלטה להכניס עזרים טכנולוגיים ושימוש בטלוויזיה במהלך משחקים. על פי דיווחים, ייתכן כי כבר השנה יתקיימו מספר ניסיונות, על מנת לסייע לשופטים.

המהלך זכה לתמיכתם של בכירי הכדורגל באי הבריטי, כאשר יו"ר ההתאחדות של ויילס, ג'ונתן פורד, אמר: "זה דבר בסיסי. התלבטנו המון שנים לגבי זה, זה יביא לכך ששופטים ייעזרו בקטעי וידיאו, כי יש להם תפקיד מאוד קשה. מיליוני אנשים צופים במשחקים, בהם יש כבר כמעט 20 מצלמות, שמצלמות הכל, אז אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לעזור לשופטים. יש במשחקים הרבה יותר אלמנטים מסתם לשבת לבהות במסך. בעולם אידיאלי, השופט יראה את התמונות בשידור חוזר ויחליט את ההחלטות לפי זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך למהפכה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר ההתאחדות האנגלית, מרטין גלן, הוסיף: "מוכח שקשה לשופטים להתקדם עם הקצב. המשחק הופך למהר יותר וזו לא אשמת השופטים, כי השחקנים הופכים לזריזים יותר. ההחלטות הקשות ששופטים מקבל גרמו לנו לחשוב שעזרים טכנולוגיים יסייעו להם ונצטרך לבחון את זה. אם אפשר לאזן את המשחק עם האמצעים האלה, למה לא לעשות את זה? ברור שלא נרצה שזה יפגע בשטף לגמרי, זה החלק הכי חשוב במשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully