וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מספר קבוצות מעוניינות בסנטר קליבלנד טימופיי מוזגוב

ב"יאהו" טוענים שהקאבס לא מעוניינים לשלוח את הסנטר הרוסי בטרייד, אך היותו שחקן חופשי בקיץ עלולה לשנות את התמונה. טיי לוסון הושעה לשלושה משחקים על נהיגה בשכרות

AP

בווידאו: טימופיי מוזגוב מככב בפרסומת מוזרה למדי

בשבועות הקרובים צפויות שלל שמועות ועסקאות בליגת הכדורסל הטובה בעולם, וניתן רק להניח שגם קליבלנד לא תשקוט על השמרים ותבצע מספר מהלכים. בארצות הברית טוענים הערב (חמישי) כי הקאבס קיבלו כבר מספר פניות בנוגע לטימופיי מוזגוב, וכרגע, עושה רושם שעתידו של הסנטר הרוסי באוהיו נראה מעורפל.

על פי רשת "יאהו", קליבלנד כרגע לא הביעה שום עניין להעביר את מוזגוב בטרייד, אולם העובדה שהיא משלמת את סך המשכורות הגבוה ביותר בליגה לעת עתה, בצירוף סיום חוזהו של הסנטר הרוסי שיהפוך בקיץ הקרוב לשחקן חופשי ויוכל לעזוב ללא תמורה בסיטואציה מסוימת, עשויה לשנות את התמונה.

מוזגוב, שהגיע בעונה שעברה מדנבר והיה אחת הסיבות הבולטות לשיפור של הקאבס ולמסע הנאה בפלייאוף, חווה פתיחת עונה רעה מאוד ב-2015/2016, ולאחרונה אף איבד את עמדת הסנטר הפותח לטריסטן תומפסון. ממוצעיו העונה עומדים על 6.3 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בלבד, ב-17.8 דקות לערב - המספרים הגרועים ביותר שלו מאז עונת 2012/2013.

* קליבלנד צפויה להאריך את חוזהו הזמני של ג'ארד קנינגהאם עד תום העונה.

* טיי לוסון, שהסתבך במהלך השנתיים האחרונות לא פעם עם החוק, הושעה משלושה משחקים על ידי הליגה לאחר שנתפס נוהג בגילופין בקליפורניה.

שחקן קליבלנד קאבלירס טימופיי מוזגוב. AP
יעזוב את קליבלנד אחרי שנה? מוזגוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully