וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער באימון צ'לסי: דייגו קוסטה ואוסקר התעמתו

הבלוז מתכוננים למשחק הגביע מול סקנת'ורפ יונייטד ובמהלך האימון, החלוץ והקשר תיקלו אחד את השני בחריפות, החליפו קללות ורק לאחר שירדו לחדר ההלבשה, נרגעו והשלימו

שחקני צ'לסי, אוסקר, דייגו קוסטה. רויטרס
רק בראשון הם חגגו יחד. אוסקר ודייגו קוסטה/רויטרס

צ'לסי אומנם רשמה ביום ראשון החולף את ניצחונה הראשון תחת חוס הידינק, 0:3 מרשים בחוץ מול קריסטל פאלאס, אבל נראה כי הרוחות אצל אלופת אנגליה עדיין לא שקטות לאחר חצי עונה איומה במיוחד.

הבלוז מתכוננים למשחק הבא שלהם, בבית ביום ראשון הקרוב מול סקנת'ורפ יונייטד במסגרת הסיבוב השלישי בגביע ועל פי התקשורת האנגלית, באימון היום (חמישי) בקובהאם נרשם עימות סוער בין אוסקר לדייגו קוסטה. הברזילאי, שנפגע בצורה משמעותית יותר מהתיקול שספג והספרדי (אקס ברזילאי) התעמתו, כאשר רק התערבות של הצוות המקצועי מנעה מהסיטואציה להגיע לעימות פיזי.

הסיפור החל כאשר אוסקר תיקל את קוסטה בצורה חריפה, מה שגרם לחלוץ להגיב עם תאקל קשוח משלו על הקשר הברזילאי. מאותו רגע, הרוחות התלהטו והשניים החלו לקלל אחד את השני, בעוד שאר השחקנים, כמו גם אנשי הצוות המקצועי של המועדון, רצו במהירות והפרידו ביניהם. על פי הדיווח, זמן קצר לאחר העימות הזה העניינים נרגעו, השניים ירדו לחדר ההלבשה יחדיו והשלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully