וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFFHS: ברצלונה קבוצת השנה בעולם, מכבי ת"א לפני מילאן ולסטר

ארגון הכדורגל הבינלאומי להיסטוריה וסטטיסטיקה הציג את דירוג 2015 שלו: הקטאלנים מקדימים את יובנטוס ונאפולי, ריאל מדריד רק שישית. הליגה הספרדית הטובה ביותר, ליגת העל לא בטופ 40

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: פטר בוס מוצג במכבי תל אביב

ארגון הכדורגל הבינלאומי להיסטוריה וסטטיסטיקה, ה-IFFHS, הכריז היום (חמישי) על ברצלונה, שלא במפתיע יש לומר, כקבוצה הטובה בעולם לשנת 2015, שזה עתה הסתיימה.

האימפריה הקטאלנית צברה השנה חמישה תארים וביניהם, אליפות ספרד, הגביע הספרדי ומעל כולם, ליגת האלופות, תוך שהיא משלימה את הטרבל השני בתולדותיה, אחרי 2009. מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, הוכתר על ידי ה-IFFHS לפני שלושה ימים כמאמן השנה בעולם וכעת, קבוצתו זכתה לכבוד משלה.

הארגון, המסתמך על מאגר נרחב של נתונים סטטיסטים, העניק לברצלונה 379 נקודות על הישגיה בשנה החולפת, בה זכתה מלבד הטרבל גם בסופרקאפ האירופי ולאחרונה, בגביע העולם לקבוצות.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
דירוג מכובד לאלופת ישראל/קובי אליהו

מי שהגיע למקום השני היא סגנית אלופת אירופה יובנטוס, שצברה 286 נקודות. אל המקום השלישי השתחלה במפתיע נאפולי, עם 268 נקודות. במקום הרביעי ברשימה היוקרתית נמצאת באיירן מינכן ואת החמישייה הראשונה נועלת פריס סן ז'רמן.

ריאל מדריד, שהייתה ראשונה בסיום 2014, נמצאת רק במקום השישי בדירוג השנתי ואחריה נכנסה הנציגה הראשונה של דרום אמריקה, קלוב אינדפנטיינה סנטה פה הקולומביאנית. את הטופ 10 נועלות פיורנטינה, ריבר פלייט ו-וולפסבורג. הקבוצה היחידה מליגת העל שנכנסה לדירוג העולמי היא האלופה מכבי תל אביב, שנמצאת במקום ה-132 עם 113 נקודות. הצהובים מקדימים כמה קבוצות גדולות כמו פאלמיירס הברזילאית, ווסטהאם, ליון, פנאתינייקוס, סאות'המפטון, מילאן ואפילו סנסציית הפרמיירליג, לסטר.

מה לגבי דירוג הליגות? הליגה הספרדית במקום הראשון עם 1262 נקודות, האיטלקית שנייה והגרמנית שלישית. הליגה הארגנטינאית השתחלה במפתיע למקום הרביעי, שנה שנייה ברציפות. הליגה הצרפתית חמישית, הברזילאית שמרה על מקומה השישי ואילו הליגה האנגלית נפלה מהמקום השלישי לשביעי בלבד. את העשירייה סוגרות פורטוגל, בלגיה ורוסיה. מקומה של ליגת העל, אם תהיתם, נפקד מרשימת 40 הליגות הטובות בעולם על פי הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully