וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל - ליגת כדורסל לשחקנים עם צרכים מיוחדים

עיריית ירושלים וארגון "עלי שיח" משיקים את "ליגת האלופים" - ליגת כדורסל הראשונה בארץ לשחקנים עם מוגבלויות מנטאליות. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת: "העיר מגלה רגישות כלפי האוכלוסייה המיוחדת שבה"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התפקד לליכוד וקרא לתומכי המחנה הלאומי להצטרף. ספק 500
שמח על שילוב אוכלוסיה מוגבלת. ברקת/ספק 500

לראשונה בישראל, יזכו שחקני כדורסל עם מוגבלויות להשתתף וליהנות ממסגרת מסודרת של משחקי כדורסל תחרותיים. במשך למעלה משנה פעלו נציגי ארגון "עלי שיח", המחלקה לאוכלוסיית צמי"ד ואגף הספורט במינהל תרבות, חברה ופנאי בעיריית ירושלים כדי לגבש את פעילות הליגה, ביצעו עבודת מטה נרחבת וגייסו ארגונים נוספים כשותפים לפרויקט. הרעיון ליצירת הליגה, הוא פרי ההבנה כי קיימות קבוצות כדורסל רבות בירושלים ובכל הארץ, המיועדות לשחקנים עם מוגבלויות מנטליות, אך החיבור ביניהן אקראי ולא מאורגן.

ליגת הכדורסל הינה חזון משותף למובילי הפרויקט השואפים לפרוץ דרכים חדשות לשילובם של צעירים ובוגרים עם מוגבלויות בחיי הקהילה ולפעול למיצוי הפוטנציאל האישי של השחקנים המיוחדים.

ראש עירית ירושלים, ניר ברקת: "העיר ירושלים ידועה במגוון יוצא דופן של אוכלוסיות ודעות אך כשמדובר בסובלנות והכלת האחר, אין שמאל או ימין, דתי או חילוני. כולנו פועלים יחד למען אותה המטרה. בכל יום, אני שמח לגלות כי העיר ירושלים ממוקמת בראש הערים בישראל המגלות רגישות כלפי האוכלוסייה המיוחדת שבה. אין זכות גדולה מזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully