וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אירועי הדרבי: הפועל ת"א נענשה במשחק רדיוס, מכבי ת"א נקנסה

7.1.2016 / 14:01

בית הדין הפעיל את העונש על תנאי שעמד נגד האדומים ובנוסף קנס את אותם ב-30,000 שקל על הקריאות "שמעון מזרחי תתאבד". הצהובים נקנסו ב-15,000 שקל בגין שבירת כיסאות והקריאות נגד טועמה

one

בית הדין של איגוד הכדורסל הטיל היום (חמישי) עונש רדיוס של משחק אחד על הפועל תל אביב וקנס את מכבי תל אביב ב-15,000 שקל בעקבות אירועי הדרבי האחרון שנערך בין הקבוצות ב-14 בדצמבר.

האדומים נענשו על התנהגות בלתי ספורטיבית של האוהדים בשל הקריאות "שמעון מזרחי תתאבד". נגד הקבוצה הופעל עונש על תנאי שהיה תלוי נגדה ממרץ שנה שעברה ובנוסף הקבוצה נקנסה ב-30,000 שקל. בשל העונש, הפועל תל אביב תיאלץ לארח את הפועל אילת במשחק הביתי הבא שלה ברדיוס של 50 קילומטרים מביתה. בהפועל תל אביב צפויים לערער על החלטת בית הדין כבר בימים הקרובים.

הפועל תל אביב הגיבה לעונש והתרעמה: "העונש שהוטל עלינו על ידי בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל, אינו עומד ביחס הוגן והולם לאירוע, ולעונשים במקרים אחרים וענפים אחרים. אנו לא רואים סיבה להטיל על הקבוצה עונש כה כבד, בהתחשב בדברי הדיינים שהדרבי עבר בצורה רגועה. נלמד את הכרעת הדין ונערער לבית הדין העליון"

אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם השלטים/ברני ארדוב

בנוגע לשלטים נגד גל בק - הדיינים ביקשו מבית הדין העליון לנסח סוג של תקנון למקרים כאלה, אך לעת עתה הוחלט שאין ביכולתם להכריע, ובגלל שהיועצת המשפטית לא יודעת האם מדובר בעבירה, הפועל זוכתה.

בצד השני, מכבי תל אביב נקנסה בסך של 15,000 שקל וקנס נוסף של 30,000 על תנאי למשך שנה בעקבות הקריאות של אוהדיה "סלים טועמה מחבל". בית הדין זיכה את מכבי תל אביב מעבירה של התפרעות קהל האוהדים, אך העניש אותה בסעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם שלטים לזכרו של גל בק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully