וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול בספק לרבע גמר גביע המדינה מול בני הרצליה

7.1.2016 / 10:49

הגארד של מכבי ראשון לציון חש בכאבים בברך לאחר הניצחון הגדול על וילרבאן, ועשוי לא לשחק נגד בני הרצליה. בעיר היין חגגו את הניצחון, ליונס: "כשאנחנו באים לשחק, אנחנו יכולים להתחרות עם כל קבוצה"

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון מפסידה לקרית גת

חיוכים רבים נרשמו אמש (רביעי) במבואת חדר ההלבשה של בית מכבי בראשון לציון לאחר הניצחון הגדול של הקבוצה המקומית על וילרבאן הצרפתית, 71:82, במסגרת המחזור השני בשלב הבתים השני ביורופקאפ. אנשי המועדון ציינו כי זה הניצחון הגדול ביותר שהשיגו במסגרות אירופיות, כשהניצחון היחיד שמושווה אליו היה ב-1992 על אלבה ברלין. בעקבות הניצחון עלו הכתומים למאזן של ניצחון אחד והפסד אחד, בדיוק כמו שאר הקבוצות בבית, כשבשבועיים הקרובים הם יפגשו בבית את קטאייה הפינית ונובו מסטו, שניצחה את ראשון לציון לפני שלושה שבועות.

לפני המשחק דיברו בעיר היין על העובדה כי וילרבאן נחשבת לפייבוריטית לזכות במפעל, ועל כך שהם חייבים לשים סוף לרצף ההפסדים איתו הגיעו להתמודדות, "זה שילוב של שניהם, באנו אחרי שני הפסדים שהיינו צריכים לנצח שבשניהם לא באנו מספיק אגרסיביים ונתנו למשחק לקרות", הסביר את המוטיבציה המיוחדת מארק ליונס, המצטיין במשחק עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים, "באנו למשחק והיינו אגרסיביים מהפתיחה ועד הסיום ואנחנו צריכים להמשיך ככה. אנחנו קבוצה טובה במחצית שנייה, אבל אנחנו צריכים להמשיך ככה גם במחצית הראשונה".

אבי בן שימול מכבי ראשון לציון מול וילרבאן. קובי אליהו
חיסרון משמעותי. בן שימול/קובי אליהו

למרות הניצחון האיכותי, בקבוצה מסרבים להסתכל רחוק מדי במפעל, אך בהחלט מאמינים בעצמם, "המאמן אמר לנו אתמול באימון שאם נבוא לשחק את המשחק שלנו, אנחנו יכולים להתחרות מול כל קבוצה, אני לא אגיד שאנחנו הקבוצה הכי טובה, אבל אנחנו בטוח לא הכי גרועה. כשאנחנו באים לשחק, אנחנו יכולים להתחרות עם כל קבוצה".

רצף המשחקים של הכתומים, שיעמוד על ארבעה בשבוע הקרוב, ימשיך ביום שבת נגד בני הרצליה ברבע גמר גביע המדינה. מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא הגארד אבי בן שימול, שקלע אמש 8 נקודות והוסיף 3 אסיסטים ב-19 דקות. בן שימול חש בכאבים באזור הברך מיד בסיום המשחק, והוא ייבדק במהלך היום, כשבקבוצה מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully