וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דידייה דרוגבה פורש ועובר לצוות האימון של צ'לסי

על פי ה"ל'אקיפ", החלוץ האגדי של חוף השנהב הודיע לנשיא המועדון בו שיחק בחצי השנה החולפת, מונטריאול אימפקט, כי הוא תולה את הנעליים ומצטרף לחוס הידינק על הקווים של הבלוז

דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי. GettyImages
סיבוב שלישי בצ'לסי, הפעם בצוות האימון. דרוגבה/GettyImages

אחד מגדולי החלוצים בעולם בעשור וקצת האחרונים, דידייה דרוגבה, פורש מכדורגל ועובר לצוות האימון של צ'לסי, המועדון בו הפך לכוכב גדול, כך דווח הערב (רביעי) ב"ל'אקיפ".

העיתון הצרפתי נסמך על גורמים בקנדה, שם שיחק דרוגבה בחצי השנה האחרונה במדי מונטריאול אימפקט מה-MLS בהצלחה רבה. על פי הדיווח, השחקן הגדול בתולדות חוף השנהב התקשר לנשיא האימפקט והודיע לו על החלטתו לפרוש ולהצטרף לחוס הידינק, שמונה לאחרונה במקומו של ז'וזה מוריניו למנג'ר של אלופת אנגליה.

דרוגבה צפוי להיות על הספסל של הבלוז כבר בשבועות הקרובים וצ'לסי תצטרך לפצות את ה-MLS, שמחזיק בחוזה של דרוגבה.

דרוגבה, שבמרץ הקרוב יהיה בן 38, הצטרף לצ'לסי ממארסיי ב-2004 ובשמונה שנים במועדון הלונדוני כבש 164 שערים ב-381 הופעות וזכה עם הבלוז בשלוש אליפויות, ארבעה גביעים, שלושה גביעי הליגה האנגלית ומעל הכל, בליגת האלופות, שם כבש שער שוויון דרמטי בגמר מול באיירן מינכן ואז גם את הפנדל המכריע בדו קרב הפנדלים. לאחר מכן, עבר דרוגבה לשחק בסין, חזר לתקופה מוצלחת יחסית של שתי עונות בגלאטסראיי, שב לעוד עונה בצ'לסי ועבר למונטריאול, במדיה כבש 11 שערים ב-11 הופעות ב-MLS. במדי הפילים מחוף השנהב הוא רשם 65 שערים ב-104 הופעות והוביל את הנבחרת למונדיאל הראשון בתולדותיה, ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully