וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיץ' קופצ'אק מודה: "כל עוד קובי שחקן הלייקרס, אי אפשר להתקדם"

GM הלייקרס לא מוטרד מהפסטיבל סביב הממבה השחורה ומהפגיעה בשחקנים הצעירים: "במצב נורמלי היינו נותנים להם הרבה יותר דקות, אבל קובי רוצה לשחק כמה שיותר, וזה לא בהכרח רע". ג'יי אר סמית': "הפסקתי לדבר עם שופטים, זה רק מזיק לי"

AP

ההפסדים של הלייקרס ממשיכים להיערם בכמויות, אבל פסטיבל קובי בריאנט נמשך. מאז הודיע הממבה על פרישה נראה שהוא הופך לאישיו המרכזי סביב הקבוצה מעיר המלאכים, ולא באמת מאפשר לצעירים הכישרוניים שבקבוצה להתבלט יתר על מידה. למרות זאת, ל-GM מיץ' קופצ'אק לא מוטרד.

"בנסיבות רגילות בעונה כזו, כנראה שבשלב מסוים היינו מתחילים להתרכז בלפתח את החבר'ה הצעירים שלנו. אבל עכשיו אנחנו לא יכולים לעשות את זה", אמר קופצ'אק היום (שלישי). "העונה הזו היא באמת פרידה מוצדקת משחקן שהוא כנראה הגדול בתולדות הפרנצ'ייז. קובי רוצה לשחק כמה שיותר בכל משחק פשוט בגלל שהוא כזה וכל עוד זה נמשך ככה, יש 30-35 דקות שהיו יכולות ללכת לשחקן צעיר אבל הן הולכות לקובי. יהיה קשה מאוד להתקדם כל עוד קובי יהיה כאן, אבל זה לא דבר רע. צריך למצוא את שביל הזהב. השחקנים הצעירים שלנו יכולים לטעות וזה לא יקבל כל כך הרבה תשומת לב רק כי קובי עדיין בסביבה".

על אף העובדה שסגל הלייקרס כולל צעירים מוכשרים כמו ג'וליוס רנדל, דיאנג'לו ראסל ואחרים, כל הפוקוס הולך לכיוונו של בריאנט. "אין מה להסתיר את זה - כל משחק שלנו העונה הוא בעצם פרידה מקובי. גם כשהוא לא משחק, הוא כל מה שמעניין. אבל זה גם מאפשר לצעירים שלנו לגדול ולהשתפר כשהם מתחת לרדאר, כי הטעויות שלהם לא הופכות לביג דיל".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
פוגע בלייקרס, ואין לו בעיה עם זה. בריאנט/AP

* רגע לפני פתיחת מסע משחקי החוץ במשחק בוושינגטון, ג'יי אר סמית' מגלה כיצד הוריד משמעותית את כמות העבירות הטכניות שהוא סופג. בעונה שעברה הוא ספג שמונה עבירות טכניות, ואילו העונה ספג אחת בלבד. כעת מתברר שמאחורי השינוי הזה עומד שינוי קונספציה. "אני מנסה להיגמל מלדבר עם שופטים. פעם הייתי רגיל לדבר איתם, אבל לאחרונה גם זה לא קורה", סיפר. "הדבר הבאמת מוזר שהם רוצים להמשיך לדבר ולהתבדח איתי לפני ואחרי משחקים. הם קוראים לי אליהם אבל אני מסרב, כי אני יודע שברגע שהמשחק יתחיל אתעצבן עליהם בקלות. זה עלול לפגוע בי ובקבוצה, ואני לא מעוניין בזה יותר. אנשים יודעים שאני לא אדם מרושע. במשך שנים השופטים עשו לי חיים קשים, אבל אם מתייחסים אליך ככה, יש לזה השלכות. אני לא מתכוון לדבר איתם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully