וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד: "ההחלטה של ריאל למנות את זידאן היא משוגעת לגמרי"

המאמן הגרמני הוותיק לא אהב את הבחירה בזיזו: "הוא זכה בלוטו והלחץ עליו יהיה עצום. הוא לא הראה עד היום שום דבר בתור מאמן וחי רק על השם שהיה לו ככוכב כדורגל. ריאל היא כמו פרארי"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: זידאן מוצג בריאל

בספרד וברחבי אירופה כולה עדיין מעכלים את הזעזוע הגדול שעברה ריאל מדריד, שאחרי בקושי חצי עונה פיטרה שלשום (שני) את רפא בניטס ומינתה במקומו את אגדת העבר זינדין זידאן לתפקיד המאמן. בעוד רבים מחבריו של זידאן למגרש לשעבר הביעו בו תמיכה, יש גם כאלה שלא ממש מרוצים מהמינוי ולא מאמינים שהעסק הזה יילך למקום הנכון.

אחד מאותם אנשים הוא אוטמר היצפלד. המאמן הוותיק, שעבד לאחרונה בנבחרת שוויץ וזכה בעברו פעמיים בליגת האלופות, עם בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן, אמר לעיתון השוויצרי "בליק": "זינדין זידאן זכה בלוטו עם המינוי שלו. זו החלטה משוגעת לגמרי של ריאל מדריד, מטורפת. זה ניסיון של פלורנטינו פרס להרגיע את המצב והאוהדים יחגגו את העובדה שאחד האלילים שלהם יהיה על הקווים. זה ייתן דחיפה לקבוצה, אין ספק, אבל כמה זמן זה יחזיק מעמד, עוד נראה. הלחץ על זידאן יהיה עצום".

עוד הוסיף היצפלד: "זידאן לא הראה עד היום שום דבר בתור מאמן. הוא חי רק על השם שהיה לו ככוכב כדורגל ועכשיו הוא צריך להוביל את הכוכבים הכי גדולים בעולם. ריאל מדריד היא כמו פרארי, אתה צריך לשים לב ולשמור על כל פרט, מהגדול ועד לקטן ביותר כדי למצות את כל הפוטנציאל. זו משימה קשה בצורה שלא תיאמן. המינוי של זידאן מזכיר לי את התקופה של קלינסמן כמאמן באיירן מינכן. זה היה איום ונורא".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
לא כולם מחמיאים למינוי. זידאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully