וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות באתר פיפ"א חשפה את ליאונל מסי כזוכה החדש בכדור הזהב?

האתר הרשמי של התאחדות הכדורגל העולמית צירף את שמו של הפרעוש, שירשום זכייה חמישית, לצד שמה של סליה סאסיץ' מגרמניה, בתור הזוכים בתואר היוקרתי שיחולק בעוד חמישה ימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה מתוך אתר פיפ"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

טקס "כדור הזהב" המסורתי, בו מוכתרים בכל תחילת שנה קלנדרית שחקן ושחקנית השנה בעולם הכדורגל בשנה החולפת, ייערך בעוד חמישה ימים בלבד בציריך, שוויץ, אבל נראה כי טעות תמימה באתר פיפ"א הובילה כבר היום (רביעי) לכך ששמות הזוכים נחשפו. המאושרים? ליאונל מסי, כוכב ברצלונה, שאם הדברים נכונים ירשום זכייה חמישית בתואר וסליה סאסיץ', חלוצת נבחרת גרמניה הפורשת וזוכה מפתיעה.

העיתונאי ההולנדי מייקל אבניק מאתר "NU ספורט" הוא זה שהצליח לעשות צילום מסך של ההודעה שפורסמה בטעות באתר הרשמי של פיפ"א. בעזרת הצילום הזה, בו נראים שמותיהם של מסי וסאסיץ' מופיעים ברשימת הזוכים של כדור הזהב בכל הזמנים, לצד תמונות שלהם, החלו לצוץ הדיווחים על זכייתם של השניים, כאשר הפרעוש יחזיר לעצמו את התואר בו זכה לאחרונה בינואר 2013, אחרי שכריסטיאנו רונאלדו לקח את "כדור הזהב" בשנתיים החולפות. מלבד רונאלדו, שהגיע לשלישייה הסופית גם העונה, מסי גבר ככל הנראה בדרך לתואר האישי גם על חברו לקבוצה ניימאר, שהיה שותף עמו לזכייה של ברצלונה בחמישה תארים בשנה החולפת, כולל טרבל גדול של אליפות ספרד, גביע המלך וליגת האלופות.

אצל הנשים, סאסיץ' אומנם כיכב במדי גרמניה במונדיאל הנשים שנערך בקיץ החולף, אולם רבים האמינו שהתואר יילך דווקא לאמריקאית קרלי לויד, שעם שלושער בגמר הובילה את ארצות הברית לזכייה.

כמובן שהדליפה הזו עשויה להתגלות כניסוי בלבד של פיפ"א, לקראת ההכרזה הרשמית, אולם בהחלט ייתכן שמישהו מאחראי האתר התבלבל וחשף בכך את הזוכים המאושרים, חמישה ימים לפני הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully