וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: מכבי ראשון לציון ניצחה 71:82 את וילרבאן

הקבוצה מעיר היין חזרה בסערה לזירה האירופית אחרי שלושה שבועות של פגרה ובזכות מחצית ראשונה מצוינת, לא התקשתה לנצח את היריבה הצרפתית. מארק ליונס כיכב עם 23 נקודות

דאוסון חודר לסל/קובי אליהו

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה של השלב השני ביורופקאפ מול נובו מסטו ושלושה שבועות פגרה מהזירה האירופית, מכבי ראשון לציון חזרה הערב (רביעי) לעניינים בגדול, עם 71:82 בבית מול וילרבאן במסגרת המחזור השני. הקבוצה של שרון דרוקר טסה קדימה מהרגע הראשון, סיימה את הרבע הפותח בפלוס 16 נקודות ולא הביטה לאחור לרגע, כאשר המשחק הופך לגארבג' טיים בערך מנקודת האמצע שלו. מארק ליונס, שון דאוסון ודריל מונרו הובילו את ראשון לציון, שמאזנה בשלב השני עומד כעת על 1:1.

שחקן מכבי ראשון לציון מארק ליונס. קובי אליהו
מחצית ראשונה מצוינת לליונס/קובי אליהו

הכתומים פתחו את המשחק בסערה ומהרגע הראשון צלפו ורצו קדימה בדרך ל-13:29 מוחץ בסיום עשר הדקות הראשונות. ראשון קלעה ברבע הראשון 71 אחוז מהשדה, ליונס ודאוסון הובילו עם 9 כל אחד.

המארחת לא הסכימה להוריד הילוך גם ברבע הבא ואומנם בהתקפה לא קלעה כל כך הרבה, אבל בהגנה ספגה רק 11 נקודות והמחצית הסתיימה ב-24:46 חד צדדי. ליונס הגיע ל-13 נקודות, דאוסון עם 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. קובי אליהו
מחצית ראשונה נהדרת של דרוקר והחבורה/קובי אליהו

המחצית הראשונה הייתה כל כך חד צדדית, עד שהשנייה הפכה לגארבג' טיים מוחלט, כאשר גם ברבע השלישי וילרבאן לא מצליחה להרים את הרמה הנמוכה שלה. ראשון לציון התקרבה לאזור ה-30, לפני שהצרפתים צימקו מעט והרבע הסתיים ב-44:64.

וילרבאן החליטה בכל זאת לתת פוש אחרון ובדקות הראשונות של הרבע הרביעי צימקה לפתע ל-70:60 בלבד. למזלה של ראשון, היא הצליחה להתעורר בזמן ולנצח את המשחק, 71:82 בסיום.

קלעו לראשון לציון: מארק ליונס 23 (8 אסיסטים), דריל מונרו 16, שון דאוסון 15, כריס רייט 11 (8 ריבאונדים), טוני יאנגר 9, אבי בן שימול 8, עידן זלמנסון, קווין פאלמר וניצן חנוכי שיחקו ולא קלעו.

הרבו לוילרבאן: דייויד אנדרסן 15, דריל ווטקינס 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully