וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי תל אביב גברה על לובליאנה 73:82 בפתיחת השלב השני

למרות אווירה מנומנמת בהיכל, הצהובים סיימו בהצלחה את משחקם הראשון ביורוקאפ מול היריבה החלשה והשכיחו את ההפסד לירושלים. טיילור רוצ'סטי סיים עם 20, 19 לסמית', פארמר המתוסכל רשם משחק חלש

one

יושבי יד אליהו התוודעו הערב (רביעי) למציאות חדשה במפעל המשני של הכדורסל האירופי, היורוקאפ. בשונה מימי חמישי המסורתיים בהיכל, נרשמה אווירה מנומנמת ורק 7,300 הטריחו את עצמם לאולם. אלה שכן הגיעו ראו את מכבי תל אביב משכיחה את ההפסד להפועל ירושלים בקלאסיקו הישראלי וצוברת ניצחון ראשון בשלב הבתים השני ביורוקאפ, עם 73:82 על לובליאנה. פרט לרגעים מעטים בתחילת המשחק, היריבה הסלובנית לא היוותה יריב ראוי והוכיחה פעם נוספת שמלבד השם המחייב, לא הרבה נשאר מהאימפריה של שני העשורים הקודמים.

מכבי תל אביב נראתה בדיוק כמו מכבי תל אביב של השבועות האחרונים. טיילור רוצ'סטי (20 נקודות, 4 אסיסטים) לקח את העניינים לידיים מהר מאוד, הוביל את הבריחה של הצהובים ברבע השלישי, וקיבל סיוע מדווין סמית' (19) וטרבור אמבקווה (13 נקודות ו-11 ריבאונדים). ג'ורדן פארמר, לעומת זאת, המשיך להפגין יכולת חלשה על רקע השמועות על הנסיונות להיפטר ממנו, ונראה מתוסכל מאוד גם כשקבוצתו פתחה פער גדול ושייטה לניצחון.

אופייבו/ברני ארדוב

בשבוע הבא תצא החבורה של ז'אן טבק למשחק חוץ מול ניז'ני נובגורוד, ותנסה להשיג את ניצחונה השני במפעל, כשבתווך ממתין לה מפגש מסקרן בשמינית גמר הגביע מול מכבי חיפה.

כיאה למשחק במפעל משני, מכבי תל אביב נראתה כבויה ומנומנמת בפתיחה. זאק רייט, הזר היחיד בסגל של הסלובנים, קלע 8 נקודות מהירות והוביל את לובליאנה ליתרון 16:20 בתום הרבע הראשון. בשלב זה סילבן לנדסברג ודווין סמית' התעוררו. השניים החלו לדייק מחוץ לקשת, הריצו את הצהובים ליתרון 15:24 וקבעו יתרון דו ספרתי לראשונה במשחק. הרבע השלשי היה המשך ישיר לרבע השני. הפעם הגיע תורו של בריאן רנדל לייצר כמה סלים, רוצ'סטי הוסיף עוד כמה שלשות ואסיסטים לאוסף, וגם החטאות רצופות ותסכול של ג'ורדן פארמר לא קלקל למכבי תל אביב את הרבע החיובי, שהסתיים ב-23:33 לטובתה. הרבע הרביעי היה כל כולו גארבג' טיים ארוך, כשהסלובנים מצמקים לשבע בלבד שתי דקות לסוף אבל לא באמת מאיימים על הצהובים בדרך לניצחון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב ומתוסכל. פארמר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

7,300 צופים בלבד הגיעו להיכל בפתיחת המשחק. רוצ'סטי פתח עם שלשה וסל נוסף לשתי נקודות, אבל לשיץ' קלע באין מפריע בצד השני והעלה את לובליאנה ליתרון 5:8. פארמר עלה מוקדם מהספסל, אבל זאק רייט חדר מולו בקלילות והעלה את לובליאנה ליתרון 11:14, שלוש דקות לסוף הרבע הראשון. הרובאט קלע שש נקודות מהירות וקבע 14:20 ללובליאנה, ושתי קליעות עונשין של לנדסברג צימקו ל-16:20 ללובליאנה בתום הרבע הראשון.

מכבי תל אביב הידקה את ההגנה בפתיחת הרבע השני, וספגה רק שתי נקודות בשלוש הדקות הראשונות. טרבור אמבקווה הגיע ל-8 נקודות והשווה ל-22:22, אבל טבק נאלץ לקחת פסק זמן נוסף אחרי ארבע נקודות רצופות של הסלובנים. רוצ'סטי סידר לרנדל אסיסט נאה בדרך ליתרון יתרון ראשון של הצהובים מאז הפוזשן הראשון, 28:30. רוצ'סטי המשיך להיות האיש של הצהובים, ודווין סמית' חבר אליו עם שש נקודות ברבע השני שהובילו את הצהובים ליתרון 35:38. סל נוסף של לנדסברג קבע 35:40 בירידה למחצית.

רוצ'סטי פתח היטב גם את הרבע השלישי. שלשה ואסיסט שלו קבעו 39:48 לצהובים, כשזאק רייט מנסה להשאיר את הסלובנים בעניינים ללא הצלחה. דווין סמית' צלף עוד שלשה שקבעה יתרון שיא של הצהובים, 46:58, ארבע וחצי דקות לסיום הרבע. מכבי תל אביב שמרה על יתרון נינוח, ושלשה נוספת של דווין סמית' קבעה יתרון 15. הרבע השלישי הסתיים ביתרון נינוח של הצהובים, 58:73.

הרבע האחרון התנהל בנונשלנטיות, כשמכבי תל אביב מובילה בבטחה ומנסה להכניס לעניינים את ג'ורדן פארמר המתוסכל. ההפרש תפח והגיע בשיא ל-17, אך מכבי תל אביב הורידה רגל מהגז ואפשרה לסלובנים להוריד לשבע בלבד, שתי דקות לסיום. רייט קיבל הזדמנות לצמק לחמש בלבד, אבל איבד ואפשר לדווין סמית' לקלוע סל במתפרצת שסגר עניין, דקה וחצי לסיום. 73:82 למכבי תל אביב בסיום.

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקח את העניינים לידיים. רוצ'סטי/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: טיילור רוצ'סטי 20 (4 אסיסטים, 5 איבודים), דווין סמית' 19, טרבור אמבקווה 13 (11 ריבאונדים), בריאן רנדל 10, סילבן לנדסברג 8, ג'ורדן פארמר ואייק אופייבו 5 כל אחד. דראגן בנדר וארינזה אונואקו שותפו ולא קלעו.

קלעו ללובליאנה: רולאנדס זאקיס 14, זאק רייט 12, גרגור חרובאט 10, סאשה זגוראץ' 9, בלאז' משיצ'ק 7, סאבה לשיץ' 6, מיטחה ניקוליץ' 5, בלאז' מאחקוביץ' וולאטקו צ'נצ'אר 2 כל אחד.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אווירה מנומנמת בהיכל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully