וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: ניבאלדו עבר ממכבי יבנה וחתם לשנה וחצי

6.1.2016 / 15:47

הבלם הברזילאי, 35, מגיע לתחנה שלישית בישראל אחרי ששיחק בשנים 2010-2012 במכבי תל אביב. ינסה לסייע לקבוצה של רוני אוואט לחזור לליגת העל. שלום אדרי חתם עד סוף העונה בהפועל ניר רמת השרון

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד עם הבלם ניבאלדו. נתנאל פאריינטי, מערכת וואלה! NEWS
ניבאלדו באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, נתנאל פאריינטי

הבלם הברזילאי ניבאלדו עובר ממכבי יבנה למ.ס אשדוד. בקבוצה מעיר הנמל החליטו לצרף את הבלם ששיחק בעבר במכבי תל אביב כדי לחזק את החלק האחורי של הקבוצה, כשהמטרה המוצהרת היא לחזור בתום העונה לליגת העל. ניבאלדו חתם היום לעונה וחצי והוא אמור להמשיך בשנה הבאה בליגת העל, אם אשדוד תעמוד במשימה.

מ.ס אשדוד היא התחנה השלישית של ניבאלדו בישראל. הברזילאי בן ה-35 שיחק במכבי תל אביב בשנים 2010-2012, עבר לריו אבה הפורטוגלית וב-2014 חזר ארצה וחתם ביבנה. הוא שיחק בעבר בקבוצות מוכרות כסנט אטיין הצרפתית וריאל ויאדוליד הספרדית.

אשדוד שמדורגת במקום השלישי בליגה הלאומית, ספגה לאחרונה לא מעט שערים, בין היתר צמד מהפועל רמת גן ושלישייה מבני לוד. בקבוצה של המאמן רוני אוואט מקווים שניבאלדו יסייע לאזן את החלק האחורי.

* שלום אדרי חתם עד סוף העונה בהפועל ניר רמת השרון, באמצעות סוכנו אדם קידן. אדרי בן ב-21 חזר לקבוצה בה כבש שבעה שערים בעונה שעברה, אחרי שהעונה נבחן בבית"ר ירושלים ושיחק קצת במכבי נתניה (שתי הופעות בגביע הטוטו).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר לרמת השרון. שלום אדרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully