וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונדרליי לושמבורגו: "כריסטיאנו רונאלדו חייב להבין שיש מאמן מעליו"

מאמן ריאל מדריד לשעבר, שכיום מדריך את טאינג'ין מסין, טוען שהשחקנים צריכים להבין שזינדין זידאן הוא הדמות הקובעת ושהם צריכים לכבד אותו. רפאל נדאל, אוהד ריאל מדריד ידוע: "זידאן האיש הכי מתאים לתפקיד"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: הצגתו של זינדין זידאן כמאמן ריאל מדריד

אחרי שהעביר אימון ראשון כמאמנה החדש ריאל מדריד, התגובות מהעולם למינויו של זינדין זידאן ממשיכות להגיע, וכעת, גם רפאל נדאל, שידוע באהדתו לבלאנקוס, אמר את דעתו על העניין. בנוסף, ונדרליי לושמבורגו, מאמן אחר שעמד בעבר על הקווים בסנטיאגו ברנבאו וכיום מאמן את טאינג'ין מהליגה השנייה בסין, אמר את דבריו על החלפת המאמנים ועל העתיד שצפוי לריאל מדריד.

ונדרליי לושמבורגו, שאימן את ריאל מדריד בין 2004 ל-2005, וכיום אוסף שחקנים מפורסמים לקבוצה שהוא מאמן בסין, אמר על המינוי החדש: "זידאן היה מנהיג בחדר ההלבשה, אז כריסטיאנו רונאלדו צריך לדעת שעכשיו יהיה מישהו עם יכולת מנהיגות וידע. השחקנים יכולים להגיע עד נקודה מסוימת, ואחריה מגיע המאמן. רונאלדו חייב להבין שהוא לא המאמן וזה שמחליט, אלא זידאן. ברצלונה היא דוגמה טובה לאיך שחקנים מתנהלים תחת המאמן שלהם. ליאו מסי כוכב, אבל הוא בסופו של דבר רק שחקן.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
מקבל מחמאות מלושמבורגו. זידאן/AP

גם רפאל נדאל, שבימים אלה מתחרה בטורניר דוחא, דיבר על על זידאן: "אני מכיר אותו, הוא אדם טוב, ואני חושב שהוא ראוי להיות במקום שהוא נמצא בו כרגע. ברור שהוא טוב לשחקנים, זה מעולה שבמועדון כמו ריאל מדריד יש דמות כמוהו על הספסל. אני שמח בשבילו ומאחל לו הצלחה".

על רפא בניטס: "צר לי עבורו, הוא לא הצליח כמו שהוא ציפה כנראה. קשה תמיד להתחיל פרוייקט חדש, ואחרי כמה חודשים הוא פוטר, אבל אין ברירה, השינוי היה מתבקש. זינדין זידאן הוא האיש הכי מתאים לתפקיד היום".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
חושב שזידאן האיש הנכון לתפקיד. נדאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully