וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערימת ילדים מלחיצה בדאלאס, הווריירס שברו שיא של הבולס

דרון וויליאמס, שקלע את סל הניצחון על הקינגס, שיחזר את רגעי 'האימה': "היה חושך, לא הצלחתי לנשום". קרי מתוסכל מעוד פציעה, קליי עם מספרים מטורפים והניקס עם ציון דרך מעודד

AP

בווידאו: לברון ג'יימס

המספרים של הלילה

* קליי תומפסון קלע 22 נקודות ברבע הראשון נגד הלייקרס. ברבע השלישי קלע תומפסון 14 נקודות, יותר מכל הלייקרס (13).

* תומפסון, שקלע 36 נקודות, השלים משחק שלישי מארבעת האחרונים של הווריירס עם למעלה מ-30 נקודות.

* הווריירס קבעו שיא NBA אחרי 35 משחקים עם מאזן של 2:33. בעונת ה-10:72 של שיקגו ב-95/6, הבולס היו במאזן של 3:32. ההפסד הבא של הבולס הגיע אחרי 10 משחקים, לאחריו הפסידה עוד שני משחקים רצופים.

* מאמן דאלאס, ריק קרלייל, עבר את צ'אק דיילי עם 639 ניצחונות ועלה למקום ה-21 ברשימת המאמנים עם מספר הניצחונות הרב ביותר ב-NBA. קרלייל יעבור עוד העונה את פליפ סונדרס המנוח, שעומד במקום ה-20 עם 654.

* ניו יורק ניקס השיגה ניצחון 17 העונה, בדיוק אותו מספר איתו סיימה את העונה שעברה.

קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט. AP
רבע ראשון אדיר. תומפסון/AP

גולדן סטייט קבעה הלילה (בין שלישי לרביעי) שיא NBA נוסף כאשר אחרי 35 משחקים היא עומדת עם מאזן של 2:33. הווריירס שברו את השיא של שיקגו הגדולה של 95/96, אך בקבוצה מודאגים מהפציעות החוזרות ונשנות של סטף קרי. הגארד ישב על הספסל ברבע הרביעי ב-88:109 על הלייקרס בעקבות אותה פציעה ברגל, שגרמה לו להפסיד שני משחקים השבוע והוא בספק למשחק הבא של הקבוצה מול פורטלנד.

קרי אמר לאחר המשחק: "זה מעצבן ומתסכל. זה לא משהו שמדאיג אותי לטווח הרחוק, אך כרגע זה מרגיז מאוד. זה לא מחמיר כשאני משחק, זה רק חוזר כשאני מקבל מכה. אני מקווה שזה לא יקרה שוב". קרי אגב שב למשחק אחרי הפציעה, אך קיבל מנוחה בגארבג' טיים. וולטון אמר: "הוא רצה מאוד לחזור והחזרתי אותו אחרי שהרופאים אמרו שהוא בסדר".

קליי תומפסון, שסיפק משחק פנומנלי, התפעל בעיקר מהרקורד של קבוצתו ופחות מההצגה האישית שלו: "זה סוריאליסטי, קשה לעשות את זה בתיכון, אז ב-NBA?". אגב, תומפסון מנסה לגבות ערב אחרי ערב את הטענה שלו שהוא הסקנד גארד הכי טוב בליגה. הוא אמנם מדורג חמישי מעמדה הזו מבחינת נקודות, אך העובדה שהוא משחק ליד סטף קרי מורידה לו משמעותית את הממוצע, כך שבהחלט יש גיבוי, בטח לאור ארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה, בהם קלע מעל 30 נקודות בשלושה.

דרון וויליאמס שחקן דאלאס מול בן מקלמור שחקן סקרמנטו. AP
מוכיח את עצמו. וויליאמס מול מקלמור/AP

המנצח הגדול של הלילה, דרון וויליאמס, שקלע את שלשת הניצחון במשחק המשוגע של דאלאס מול סקרמנטו, התייחס למשחק: "ערימת האנשים בסוף הייתה הסצנה הכי טובה שלי בדאלאס. הייתה בתחתית ולפתע, הכל נהיה חשוך ולא יכולתי לנשום". בתקשורת בדאלאס מרוצים מאוד מהגארד המושמץ וטוענים שבניגוד למה שחושבים עליו ביוטה, אותה הוא נטש למען כסף או בברוקלין, אותה הוא נטש אחרי כישלון, בדאלאס הוא עושה את העבודה.

בניו יורק, שהשוותה את מספר הניצחונות שלה בעונה שעברה (17) כבר בינואר, מאושרים מאוד. כרמלו אנתוני, שסיים את הניצחון השני של הניקס על אטלנטה בתוך יומיים עם טריפל דאבל, כבר שכח את האסון של העונה שעברה: "אני לא זוכר כלום משנה שעברה, אני רציני לחלוטין. קשה לנצח קבוצה פעמיים ברציפות, אבל היינו בפוקוס אחר לחלוטין". גם קריסטפס פורזינגיס החמיא לכוכב של הקבוצה שלו: "הוא עושה הכל עבור הקבוצה, הוא המנהיג שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully