וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מגבירה את המאמצים לצרף את שחר הירש

6.1.2016 / 20:01

בקבוצה מקווים כי חלוץ מכבי חיפה, המבוקש גם ברעננה, ייענה לאתגר ויגיע גם בזכות הקשר הטוב בין המועדונים. אם יהיה עיכוב בהרשמת ארון שונפלד כישראלי, נתניה לא תחתימו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי נתניה לעירוני קרית שמונה

מכבי נתניה מרכזת את מאמציה בניסיון לצרף את שחר הירש. נועלת הטבלה רוצה את חלוץ מכבי חיפה כבר כמה חודשים, ולמעשה בקבוצה בנו עליו עוד כששלומי דורה החזיק בתפקיד המאמן. הבעיה הקיימת עם ארון שוינפלד רק מחדדת את הצורך לסגור עם הירש בהקדם. החלוץ מחזיק בהצעה גם מרעננה, אך בנתניה מקווים כי יקבלו עזרה ממכבי חיפה לאור היחסים הטובים בין המועדונים וכי הירש יעדיף אתגר בדמות השארת מועדון עתיר מסורת ואוהדים.

שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
צריך להכריע. שחר הירש/קובי אליהו

בנוגע לנבחן היהודי ארון שונפלד, מכבי נתניה לא תחתימו אם ייקח לה יותר משלושה שבועות לרשום אותו על תקן של ישראלי. שונפלד יכול להירשם כרגע כזר, אך לנתניה יש כבר חמישה זרים. היום ייפגש יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון עם גורמים במשרד הפנים, ויציג את כל המסמכים של החלוץ שצריך לעשות עלייה על מנת לקבל אזרחות ישראלית. בנתניה הבהירו כי עם כל הרצון להחתים את שונפלד שנראה טוב באימונים, הדבר לא יתאפשר אם הקבוצה תצטרך להמתין לו יותר משלושה שבועות. במשרד הפנים בנתניה הבטיחו כי יטפלו בחומרים בזריזות על מנת לסייע לקבוצה של העיר.

מחר ינסו בנתניה להעביר את כל חוזי השחקנים החדשים ברשות לבקרת תקציבים, על מנת שיוכלו לשחק כבר בשבת מול הפועל חיפה. מדובר באיציק כהן, סער בנבנישתי, הזר הברזילאי טיאגו סנטוס, גיא גומברג ואילן בוקרה. בנתניה מעריכים שלא צפויה להיות בעייה וכל השחקנים אכן יעברו בקרה ויעמדו לרשותו של ראובן עטר בשבת. אתמול באימון כבש איציק כהן פעמיים במשחק אימון פנימי ועטר נראה מרוצה מהחיזוק בחלק הקדמי.

הקשר משה לוגסי, שרוצה להישאר, מבוקש במספר קבוצות בליגה הלאומית וביניהן מכבי הרצליה, הפועל פתח תקוה ומכבי יבנה. לוגסי מעדיף להישאר בנתניה או בקבוצה אחרת בליגת העל, אבל במועדון הבהירו כי הם לא יכולים להשאיר אותו אצלם. בסיום האימון היום ייצאו השחקנים למספר שעות של גיבוש וטיפולים במלון בעיר אחרי שהיו"ר אוסידון סיכם זאת עם מנכ"ל המלון.

(עדכון ראשון: 10:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully