וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בהפועל חולון: "כנראה שנגזר עלינו להילחם נגד הירידה". אריאל מצטרף

6.1.2016 / 15:10

הסגולים רשמו הפסד שישי ברציפות ונשארו עמוק במקום האחרון: "בדרך לטרגדיה". אדם אריאל יחתום ביום חמישי, מאמצים למצוא סנטר. בהפועל תל אביב חזרו לחייך, נאור: "פוטנציאל לעשות עונה יפה". במכבי חיפה לא נלחצים מההפסד, קולמן: "נביא את הכל נגד מכבי תל אביב"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חולון למכבי אשדוד

העונה הנוראית שעוברת על הפועל חולון המשיכה גם אמש,(שלישי) כשהסגולים רשמו את הפסדם העשירי ב-11 משחקים והשישי ברציפות, אחרי שהובסו 94:68 באשדוד. הקבוצה של דן שמיר החזיקה מעמד מחצית אחת, אך התפרקה בצורה מבישה בשנייה אותה הפסידה 49:26. אדם אריאל ששוחרר מברמרהאבן, נחת בישראל ויחתום מחר. הוא אמור לעמוד לרשותו של דן שמיר כבר למשחק ההשלמה הקרוב נגד מכבי ראשון לציון, ביום שני.

"אנחנו נמצאים במצב שלא חלמנו שנגיע אליו בתחילת העונה", אמר אמש גורם בכיר בקבוצה, "בקיץ דיברנו על אפשרות לעשות עונה יפה ולהגיע לפיינל פור, מינימום להכנס לפלייאוף. הסגל נראה מבטיח, הכל היה טוב, ועכשיו? אנחנו בדרך לטרגדיה. נראינו כמו קבוצה לא ראויה לליגה הזאת במחצית השנייה, וכנראה שנגזר עלינו להילחם על הירידה עד המחזור האחרון".

בקבוצה עושים מאמצים גם לצרף שחקן פנים במקומו של ג'רמיס סמית' הפצוע, שטס לארצות הברית במהלך השבוע האחרון ויחזור רק בעוד שבועיים. "שוק השחקנים מאוד בעייתי, אין שחקנים סבירים בעמדות הפנים, ואם יש כאלה, הם לא ששים לבוא לקבוצה שנמצאת במקום האחרון בישראל".

שחקני הפועל חולון מאוכזבים. מגד גוזני
מחפשים דרך לצאת מהמצב הרע. שחקני חולון בהפסד למכבי אשדוד/מגד גוזני

בניגוד לחולון, מי שהצליחה להחלץ מהתקופה הרעה שעברה עליה בתחילת העונה היא הפועל תל אביב. הקבוצה של שרון אברהמי רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם 74:85 על מכבי חיפה, ועלתה למקום השמיני בטבלה. בסיום המשחק נראו השחקנים האדומים מחויכים לאחר זמן רב. אברהמי קיבל שישה שחקנים עם ספרות כפולות, בראשם רביב לימונד עם 18 נקודות, כשמתן נאור קלע 15 נקודות ב-5 מ-5 מחוץ לקשת.

"באיזשהו שלב עשיתי את העבירה הרביעית, כעסתי על עצמי, אבל כשפתחנו פער, קיוותי שאני לא אחזור ושאנחנו בהפרש מספיק גבוה, ושהזריקות שלי לא משנות", אמר נאור בסיום, והתייחס לעונה הטובה יותר שעוברת עליו מאשר אשתקד עם עודד קטש, "היום אמנם שיחקתי בעמדה מספר 4 בגלל הפציעה הקטנה של ג'ון, אבל במשחקים האחרונים שיחקתי בעמדה הטבעית שלי, והנוחה לי, אני מרגיש יותר טוב".

הקפטן של האדומים מאמין בסגל הקיים שעוד יכול להוציא יותר העונה הזאת, "פעם ראשונה שעשינו שני ניצחונות ברצף. אמרתי את זה כמה פעמים, אני מאוד מרוצה מהקבוצה שיש לנו, מבחינת ניסיון ואיזון, עם פוטנציאל לעשות עונה יפה עם הסגל הזה. לעונה יש מומנטום ודינמיקה, נכנסנו לסיטואציה לא טובה, עם הרבה לחץ, אבל יצאנו ממנה בצורה יפה, ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות יש לנו עכשיו שבועיים בלי משחק לצערי, אבל אנחנו לא בוחרים מה מגיע, אנחנו פספסנו את זה בגביע כדי שיהיה לנו רצף, נצטרך בשבועיים האלה לנוח יותר, אבל להשאר בפוקוס ולהבין ששני המשחקים האלה אין להם משמעות אם אין לזה המשכיות".

משחק הליגה הבא של הפועל תל אביב יערך בעוד פחות משבועיים, כשהקבוצה תהנה מפגרת גביע, לאחר שהודחה בשמינית גמר גביע המדינה. האדומים יעניקו מנוחה לטיילור באטל שסובל מפציעה בכתפו וכן לג'ון וויליאמסון שסובל מפציעה קלה שהפריעה לו אמש. בהפועל דחו את הטענות על עימות בין וויליאמסון לרביב לימונד במהלך פסק זמן במשחק אמש ואמרו: "זה דבר שקורה במהלך משחק, כבר בפסק הזמן הבא הם התחבקו והתנצלו".

מתן נאור הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאמין ביכולת של הפועל תל אביב לעשות עונה טובה. נאור/ברני ארדוב

ארבעה ימים לפני המשחק הגדול שלהם נגד מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה\ מכבי חיפה לא הרשימה והפסידה להפועל תל אביב. הירוקים אמנם הצליחו למחוק פיגור דו ספרתי במחצית הראשונה ולהגיע לפיגור שתי נקודות בלבד בתחילת המחצית השנייה, אך אז ביצעו מספר טעויות ונתנו לאדומים לברוח שוב ליתרון ממנו כבר לא חזרו. למרות ההפסד, המאמן רמי הדר נשמע שקול בסיום וסרב להלחץ ולהשליך מהיכולת הספציפית של קבוצתו לקראת המשחק נגד הצהובים.

חנן קולמן היה מנקודות האור של הירוקים עם 10 נקודות, "במחצית לא שמרנו יותר מדי טוב והם הגיעו לזריקות טובות, בניגוד למשחקים אחרים שאנחנו מצליחים לשמור ולא צריכים לעשות רוטציות שגורמית לזריקות טובות", סיכם הגארד של הירוקים, "אנחנו מסתמכים על ההגנה שלנו, וכשזה לא שם, קשה לנו לרוץ את המגרש, והיום לא הצלחנו לעשות את זה. רצנו, אבל כשהם קלעו זריקה אחרי זריקה זה הקשה עלינו. המאמן אמר לנו לקראת מכבי עכשיו שאנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הנוכחי, אנחנו נצטרך להביא את הכל, כמו נגד ירושלים, זה לנצח או לעוף, נביא את הכל. האולם יהיה כולו ירוק ואנחנו מחכים לזה".

(עדכון ראשון: 9:04)

שחקן מכבי חיפה חנן קולמן. אדריאן הרבשטיין
רוצה להתרכז כבר במשחק הבא. קולמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully