וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.1: ליברפול רוצה את גריירו ומאייר, בייל ליונייטד?

יורגן קלופ עובד בשיא המרץ וסימן את מגן נבחרת פורטוגל וקשר שאלקה, אחריו עוקבת גם ברצלונה. הוולשי שוב מקושר לשדים האדומים. דונק בגלאטסראיי, כריסטנטה בפאלרמו, פוגאטץ בגרמניה

רויטרס

בווידאו: שחקן הרכש החדש של גלאטסראיי, ריאן דונק

העברות

* גלאטסראיי רכשה מקסימפאשה את הקשר האחורי ההולנדי ריאן דונק (29) תמורת 2.5 מיליון יורו. קסימפאשה כבר השתמשה בחלק מהכסף ורכשה מליטקס לובץ' את המגן הבולגרי סטרהיל פופוב (25) תמורת 750 אלף יורו.

* אקס בית"ר ירושלים, סבסטיאן "לוקו" אבראו, חתם בקבוצה ה-21 בקריירה שלו בגיל 39 - נאסיונל מפראגוואי. אבראו הודיע לפני מספר ימים שאם לא ימצא קבוצה, יתלה את הנעליים.

* הבלם הסרבי מילאן בישבאץ, 32, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לשנה וחצי בלאציו, אחרי תשע שנים בליגה הצרפתית (לאנס, ולנסיין, פריס סן ז'רמן וליון).

* עמנואל פוגאטץ חזר לגרמניה. הבלם האוסטרי הבינלאומי (32) שסיים חוזה בקולומבוס קרו האמריקאית, חתם באוניון ברלין מליגת המשנה עד סיום העונה. פוגאטץ שיחק בעבר בנירנברג, וולפסבורג והאנובר.

* שחקן הכנף עמנואל אוניסיוו, עבר ללא תמורה ממאטרסבורג האוסטרית למיינץ הגרמנית. האוסטרי בן ה-23, בן לאב ניגרי ואמא וינאית, חתם בקבוצה הגרמנית עד קיץ 2019.

* בנפיקה השאילה לפאלרמו את הקשר האיטלקי בריאן כריסטנטה. הפורטוגלים רכשו את כריסטנטה בן ה-20 תמורת 6 מיליון יורו ממילאן ב-2014, אבל הוא לא פרץ בליסבון. לפאלרמו אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* קרפי שנאבקת על חייה בסרייה א', התחדשה בשני שחקנים: הבלם עמנואלה סאוגר (23) שהושאל אליה מאטאלנטה והקשר מרקו קרימי (25) שהושאל אליה מבולוניה.

* חלוץ קרדיף סיטי ונבחרת טרינידד וטובגו, קנוויין ג'ונס, הושאל לאל ג'זירה הקטארית עד סוף העונה.

* שחקן הכנף אליוט בנט (27) עזב את נוריץ' אחרי ארבע וחצי שנים, וחתם בבלקבורן רוברס מהצ'מפיונשיפ עד קיץ 2018. הוא בילה את החודשים האחרונים כמושאל בבריסטול סיטי.

* יונס בלהאנדה עבר רשמית בהשאלה עד תום העונה מדינמו קייב לשאלקה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
75 מיליון ליש"ט? בייל/AP

שמועות

* בצל הזעזועים בריאל מדריד, ב"דיילי מייל" טוענים שמנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש לבלאנקוס הצעה בגובה 75 מיליון ליש"ט על גארת' בייל.

* מאמן הנוער של מנצ'סטר יונייטד, טומי מרטין, טוען שבקבוצה מתכננים להחזיר את הבלם וויל קין מההשאלה שלו לפרסטון ולשלב אותו בסגל של הקבוצה הראשונה.

* קשר שאלקה, מקס מאייר, הוא אחד מהמלפפונים החמים בגרמניה. ביימה האחרונה עלו דיווחים שונים על כך שגם ליברפול וגם ברצלונה מביעות בו עניין. המחיר של הגרמני בן ה-20 צפוי לנוע סביב 23 מיליון יורו.

* עוד בליברפול: על פי דיווחים בצרפת, יורגן קלופ עוקב מקרוב אחרי המגן השמאלי של לוריין, רפאל גריירו. הפורטוגלי-צרפתי בן ה-22 הוזכר בעבר כמועמד גם לארסנל.

* עמנואל אדבאיור ששוחרר מטוטנהאם בספטמבר האחרון, עשוי להישאר בלונדון. ווטפורד וקריסטל פאלאס שוקלות להגיש לטוגולזי בן ה-31 הצעות לחתום עד תום העונה.

* מורגן אמלפיטנו ששוחרר מווסטהאם באוקטובר בגלל בעיות משמעת, מנהל מו"מ מתקדם עם ליל. הצרפתי בן ה-30 שיחק בעבר בסדאן, לוריין ומארסיי.

שחקן שאלקה, מקס מאייר. GettyImages
מלפפון לוהט. מקס מאייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully