וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני על הכוונת של מכבי תל אביב, ואוט וחהורסט הוזכר כמועמד

6.1.2016 / 14:20

במכבי תל אביב סימנו את הקפטן לשעבר, בהולנד טוענים שגם חלוץ הראקלס מועמד. עוזר המאמן קרוזן: "עוזב את הראקלס בלב כבד". פטר בוס נחת אחר הצהריים בישראל ויגיע לאימון בכורה

אימג'בנק GettyImages

צפו במשדר המיוחד לכבוד החתמתו של פטר בוס במכבי תל אביב

במכבי תל אביב רוצים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי בשני זרים חדשים וגם בישראלי אחד ואפילו שניים, ואחת המטרות של האלופה הישראלית היא החזרתו של שרן ייני. קפטן מכבי תל אביב לשעבר, שעזב בקיץ האחרון לויטסה ארנהם מתוך מטרה לאתגר את עצמו בליגה חדשה, התגבר על הקשיים שעבר בתחילת דרכו בהולנד, והפך לשחקן הרכב כמעט קבוע אצל פטר בוס.

במכבי תל אביב קיימת הערכה עצומה לייני, ואם לא יצליחו להחזיר אותו בחלון ההעברות הנוכחי, ינסו לעשות זאת בקיץ הקרוב. כזכור, ג'ורדי קרויף אמר עם עזיבתו של ייני כי הוא בטוח שהשחקן עוד יחזור, והצהובים כבר בונים על הצבתו של ייני כקשר או כבלם, אחרי ששיחק במדיה בעיקר כמגן, בעוד שבויטסה של בוס הוא מתופקד במרכז השדה, אחרי שהמאמן הבהיר שלדעתו הוא לא מספיק מהיר כדי לשחק על הקו.

בוס, שהתכניות לצירופו של ייני החלו עוד לפני החתמתו כמחליפו של סלבישה יוקאנוביץ', נחת אחר הצהריים בישראל ויגיע לקרית שלום לאימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. גם עוזרו ההולנדי הנדרי קרוזן נחת יחד עימו.

שרן ייני מכבי תל אביב במשחק פרידה. קובי אליהו
הקאמבק קרוב? שרן ייני/קובי אליהו

עוזר המאמן החדש של מכבי תל אביב, הנדרי קרוזן, התראיין בתקשורת בארצו רגע לפני שעזב את מחנה האימונים של הראקלס אלמלו באנדלוסיה כדי להצטרף לצהובים: "לקחתי את ההזדמנות הזו, למרות שאני עוזב את הרקלס בלב כבד. אני הולך לרדוף אחרי החלום שלי, שהוא לאמן מחוץ להולנד. יש לי ביטחון מלא בצוות המקצועי של הרקלס, שהיא קבוצה שתמיד תישאר בלב שלי".

המנהל המקצועי של הראקלס, ניקו יאן הוגמה, התייחס לעזיבתו של קרוזן וטען כי ידע על שאיפותיו לאמן מחוץ להולנד: "ידענו שאם תגיע הצעה מקבוצה מחוץ להולנד, מקבוצה שאותה מאמן פטר בוס או חרטיאן ורביק, אנחנו ניתן לו ללכת. הבטחנו לו את זה וקיימנו זאת. חבל שהוא עוזב אותנו באמצע העונה, אבל הצוות המקצועי שלנו מספיק חזק ואנחנו נסתדר".

ברני ארדוב

בתקשורת ההולנדית נטען שהצהובים מתעניינים בחלוץ הראקלס, ואוט וחהורסט. ההולנדי בן ה-23 מתנשא לגובה של 1.97 מטר וכבש העונה שישה שערי ליגה, אבל אם מכבי תל אביב תבקש לרכוש אותו, צפויה לה תחרות מצדן של סלטיק וקרדיף סיטי, שמביעות בו עניין רב בעצמן.

(עדכון ראשון: 7:30)

שחקן הנבחרת הצעירה של הולנד בשנת 2014, ואוט וחהורסט. GettyImages
על הפרק? ואוט וחהורסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully