וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: דונטה בציון 100

6.1.2016 / 7:23

הפורוורד של ירושלים הקפיץ במחזור חלומי לא מעט קבוצות לצמרת כשזיכה את מי שבחר אותו כקפטן ב-100 נקודות. מאיר טפירו ממשיך להיות בחבורת הצמרת. המחזור הבא ייערך ב-16 לינואר. הזוכים השבועיים, המוביל הכללי והפריחה המפתיעה בליגת ה-VIP בפנים

one

בווידאו: המשחק הנפלא של דונטה סמית' מול מכבי תל אביב

המחזור השני בליגת החלומות של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט הגיע אמש (שלישי) לסיומו, כשבתום שבועיים תופס את ראשות הטבלה תומר ברדוגו עם קבוצת "האדירים?" שהשיגה עד כה 396 נקודות. ברדוגו מוליך אל המקום השני והשלישי ב-5 ו-7 נקודות. מעניין לראות כי זוכה השנה שעברה של ליגת החלומות, שרון רכטמן, מדורג במקום השביעי. בגזרת המפורסמים ממשיך מאיר טפירו למצוא את עצמו באזור טוב, כשקבוצתו "הקיוסק" השיגה השבוע 153 נקודות ומדורגת 25 עם 358 נקודות כלליות.

להרשמה לליגת החלומות

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ציון 100. דונטה סמית'/ברני ארדוב

כזכור, התחרות מחלקת פרסים בסך של 50 אלף שקלים, כשהזוכה המאושר יגרוף 25 אלף שקלים. המחזור השלישי בליגת החלומות וה-16 בליגת העל, יפתח רק ביום שבת ה-16 לינואר, כך שהליגה יוצאת לפגרה לטובת הגביע. במהלך השבוע הבא ייערכו שני משחקי השלמה שלא ייחשבו לצורך ליגת החלומות. 7234 קבוצות נרשמו עד כה, ואפשר להמשיך להרשם כדי להתחרות על הפרס הגדול והפרסים השבועיים.

השחקן המשתלם ביותר במחזור השני היה דונטה סמית', שהשיג מדד של 45, בתוספת ניצחון שזיכה את מי שבחר בו ב-50 נקודות. מי שהגדיל ובחר את סמית' כקפטן הקבוצה שלו זכה בלא פחות מ-100 נקודות. אחרי סמית' נמצאים בדירוג השבועי ריצ'רד האוול (37 נקודות), פול דילייני (34), אייזיק רוזפלט (33) ואמאדי אנג'אי (32).

שחקן מכבי קרית גת, מאיר טפירו. קובי אליהו
ממשיך להצטיין. מאיר טפירו/קובי אליהו

בפרס השבועי, כדורסל MOLTEN רשמי של מנהלת ליגת העל זכו השבוע שניים - עמית רבקין ואופיר מוצפי שהשיגו 241 נקודות כל אחד. רבקין הציב בקבוצת "Rivkin Team" את דונטה סמית' כקפטן, לצד טיילור רוצ'סטי, יפתח זיו, ניצן חנוכי, אייזיק רוזפלט, בן אייזנהארט, טרה סימונס וג'וש דאנקן. את הקבוצה אימן שרון אברהמי. מפתיע לראות כי השחקן היחיד המשותף לקבוצתו של מוצפי "דופק מכה", הוא סמית', שכמובן שימש כקפטן. לצידו נמצאים יוחאי צוקרמן, יונתן רבינוביץ', דיאנטה גארט, מרקו קילינגסוורת', ריצ'רד האוול, מתן נאור ורנה רוז'ו.

ומה קורה בליגת החלומות VIP שלנו? בן רייס, שהיה בתחתית בשבוע שעבר וציפינו ממנו להגיע רחוק, ניפק מחזור חלומי עם 228 נקודות, עשירי בדירוג השבועי, שהעלו אותו למקום הראשון בליגה הפרטית עם 324 נקודות. במקום השני התייצב המאמן שבחבורה, רועי חגאי, שהשיג שבוע מצוין עם 182 נקודות בדרך ל-315 נקודות כלליות. חשבון הטוויטר המצוין של פייק סרוסי, בקבוצתו הרוטציה של לאסו, היה חלש יחסית השבוע עם 123 נקודות, אך עדיין סוגר את השלישייה הפותחת עם 312 נקודות. ובתחתית? שמעון אמסלם שומר על יציבות עם 109 נקודות שבועיות ששומרים אותו במקום התשיעי. יועד בית יוסף יצא מהמקום האחרון עם 127 נקודות שבועיות שהעלו אותו למקום העשירי, ובתחתית הרשימה נמצא שון דניאל, שהשיג השבוע רק 69 נקודות, ומדורג אחרון בפער די משמעותי. שון, אתה יודע להלחם, שבוע הבא לפחות שני מקומות למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully