וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום העונה ב-NFL: האכזבות

ציפינו מהם להרבה, קיבלנו מהם מעט. כמו בכל עונה, גם ב-2015 היו ב-NFL לא מעט שחקנים, קבוצות ואירועים מאכזבים. כותבי וואלה! פוטבול בחרו את שלהם, אתם מוזמנים לצרף את שלכם בתגובות

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. AJ Mast, AP
לצערו, לאק "מככב" ברשימה הזו/AP, AJ Mast

הפציעות (אלון ברק)

אפשר רק לדמיין איך הייתה נראית העונה הזו עם פייטון מאנינג, ג'ו פלאקו, אנדי דלטון, אנדרו לאק וטוני רומו בריאים לחלוטין, ואלו רק השמות הכי נוצצים. בפועל, כל קבוצה איבדה בשלב כזה או אחר כמות עצומה של שחקנים בגלל פציעות והדבר הורגש באיכות המשחקים. גם בשלבים המאוחרים של העונה, שחקנים לא נראו חדים וקבוצות לא הציגו יכולת אחידה. מה הפלא שזה קורה כאשר חסר לך קו התקפה שלם, חוליית רסיברים שלמה או קוורטרבק פותח, רץ פותח ורסיבר פותח (מזהים את הקבוצות?).

seperator

אינדיאנפוליס (אדם גלס)

אחרי שב-2014 הם הגיעו מרחק משחק אחד (פלאס כמה כדורים מפונצ'רים) מהסופרבול, זו הייתה צריכה להיות העונה של הקולטס. אנדרו לאק נראה בשל לעשות את הצעד הבא, שחקנים מנוסים כמו התופס אנדרה ג'ונסון והרץ פרנק גור הצטרפו והכל היה מוכן לזכייה קלה ב-AFC דרום החלש והבטחת הביתיות בפלייאוף. בפועל? עונה שהפרסות ירצו למחוק. לאק שיחק רע, נפצע והפך ללא רלוונטי כל החצי השני של השנה. צ'אק פגאנו, שמראש סומן בכוכבית על ידי הבוס ג'ים אירסיי, לא השתלט על העסק והקבוצה שסומנה כמועמדת לאליפות סיימה את העונה עם ג'וש פרימן מאחורי הסנטר! הצפי ל-2016: מחשב מסלול מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'אק פגאנו מאמן אינדיאנפוליס קולטס. gail burton, AP
גם אתה אשם, אמיגו. פגאנו/AP, gail burton

ג'ד יורק וטרן באלקי (צחי אנגלנדר)

שתי קבוצות החלו את העונה הנוכחית במכירת חיסול טוטאלית, סילוק כוכבים, טריידים מוזרים ומדיניות אדמה חרוכה: האיגלס והניינרס.

בסרט "Draft Day" של איוון רייטמן, שגזל במרמה 45 דקות מחיי (כן, הרצתי, מה תעשו לי?) מוצג GM דמיוני של קבוצת פוטבול דמיונית, המבצע החלטות דמיוניות, שלא לומר מטורפות ומופרכות בעליל. כל הניתוחים המקצועיים של מחלקת המחקר מתבטלים עבור תחושת בטן, שתי בחירות דראפט גבוהות ניתנות תמורת... כלום, הוא משפיל את הקווטרבק, מתעמת עם המאמן, מרמה עמיתים, מוותר על הזדמנויות ומתנהל באופן כה לא אמין, עד שמפתה להעביר את הסרט למדף הפנטזיה.

אז זהו שלא.... לפני שתגידו "אין דברים כאלה", הכירו בבקשה את טרן באלקי ומפעילו ג'ד יורק, שהצליחו העונה לפגוע בכל צוות האימון, למנות בובה, לבזבז ים כסף על קוורטרבק שהם לא רוצים, להעביר כוכבים תמורת כלום, להתעלם מכל החלטה רציונאלית ולגלות שבחיים האמיתיים אין "הפי אנד".

שתי קבוצות החלו את העונה הנוכחית עם אדמה חרוכה.

אחת מסיימת אותה עם פיטורים מהירים של ה-GM ותחושה שיש מה להציל.

השנייה? לשנייה יש את רון ג'רמי.

seperator

אנדרו לאק (דוד רוזנטל)

אינדיאנפוליס היא אכזבה באופן כללי, במיוחד בבית כל כך חלש כמו ה-AFC דרום. רוב החצים מופנים כלפי המאמן צ'אק פגאנו, אבל לטעמי אנדרו לאק הוא הליבה של החולשה האיומה של הקולטס. לאק אמנם לא משחק כבר מהמחזור העשירי, ואולי טוב שכך מבחינתו, משום שהצליח להשכיח מעט שהפיאסקו של 2015 רשום בעיקר על שמו. כשהיה פעיל, הקולטס עמדו על מאזן 5:2 במשחקים שבהם פתח (הוא היה מושבת, בנוסף, גם בשבועות 4 ו-5), די מחפיר עבור קוורטרבק שרק בשנה שעברה העמיד מספרים מפלצתיים של 4,761 יארד במסירה ו-40 טאצ'דאונים.

מאמן בפאלו בילס רקס ריאן. Matt Rourke, AP
אפשר היה לעשות יותר. ריאן/AP, Matt Rourke

בפאלו ומיאמי (עידן ויניצקי)

נכון, קשה לתת פייט לפטריוטס כל עוד טום בריידי שם, אבל הג'טס הוכיחו העונה שאפשר לנצח לא מעט משחקים וכמעט להגיע לפלייאוף מה-AFC מזרח. שתי הקבוצות האחרות בבית הזה לעומת זאת, שוב נותרו מאחור. הבילס משום מה החליטו שמה שלא עבד עם רקס ריאן בשנים האחרונות בניו יורק, יעבוד אצלם. זה ממש לא קרה, למרות לא מעט כישרונות בסגל ובראשם, סמי ווטקינס, שהעביר את רוב העונה מאוד מתוסכל. אצל הדולפינס המצב עוד יותר גרוע. הם שילמו סכום עצום לנדמוקונג סו, שלא ממש רצה לשחק בחצי הראשון של העונה. המאמן הלך הביתה במהרה, מחליפו התגלה כלא פחות גרוע והשחקנים לא מפסיקים ללחשש על ריאן טניהיל. הדולפינס, דווקא אחרי שיפור בעונות האחרונות, שוב הולכים לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully