וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר אחרי התבוסה: "זה רחוק מלהספיק כדי להתחרות בליגה"

5.1.2016 / 22:12

הפועל חולון הובסה 94:68 בידי מכבי אשדוד/באר טוביה ונותרה במקום האחרון בטבלה, מאמנה מתוסכל. אברהמי: "מרגיש שזה משחק ששחרר אותנו. לא שיחקנו את הכדורסל הזה עד היום"

one

המשבר של הפועל חולון נמשך. נועלת הטבלה רשמה הערב (שלישי) הפסד ליגה שישי ברציפות - עוד איזה הפסד: דן שמיר ושחקניו הובסו 94:68 בידי מכבי אשדוד/באר טוביה, והוכיחו פעם נוספת שכרגע, אין קבוצה חלשה מהם בליגה.

"יותר מדי מה להגיד אין לי", הודה דן שמיר בסיום. "לכל מי שהפועל חולון חשובה לו אני יכול להתנצל ולהגיד שחבל לי שעוברים כזאת תקופה. מה שאנחנו מביאים למגרש פשוט לא מספיק בשביל להתחרות. רואים את זה בהרבה נקודות - של פיזיות, של ריבאונד הגנה, של הגנה בצבע. זה רחוק מלהספיק כדי להתחרות בליגה, ואני מאוד מקווה שנצליח לשנות את זה".

מי שדווקא חגגה הערב היתה עירוני נהריה, שניצחה 65:75 באילת. "אני שמח שהשחקנים שלי ידעו להתאושש והפגינו משחק הגנה מצוין ומשחק התקפי חכם", אמר המאמן אריק אלפסי. "זהו ניצחון חשוב מאוד למועדון שלנו, וכולי תקווה שנמשיך להיראות כך גם אחרי הפגרה".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. מגד גוזני
הלחץ גובר. דן שמיר/מגד גוזני

הפועל תל אביב המשיכה במסע ההתואששות שלה אחרי 74:85 נאה על מכבי חיפה. "אני מרגיש, ואמרתי את זה גם לחבר'ה, שזה משחק ששחרר אותנו", אמר שרון אברהמי בסיום. "לא שיחקנו את הכדורסל הזה עד היום, רצנו וזרקנו שלשות במעבר. היה חסר לנו את הניצחון הגדול, כמו בנהריה בחוץ, כדי להשתחרר. עדיף לצאת לחופש עם ניצחון, זה עוצר לנו מומנטום אבל אנחנו צריכים את זה כדי להתגבש". על ג'ף אלן שסיפק ערב מוצלח נוסף אמר המאמן: "ג'ף היה בחוזה זמני, גם בקדנציה הקודמת וגם עכשיו, אחרי שבועיים או שלושה בתפקיד החלטנו להאריך לו את החוזה. אני מאוד אוהב את ג'ף, הוא לא שחקן ואדם רגיל, הוא בן אדם מיוחד, צריך לדעת איך לגשות אליו. הוא כל משחק נותן הכל, גם באימונים ככה. צריך להעריך את זה, יש לו הרבה איכויות, הוא לא השחקן הכי טכני, אבל האינטסיביות שלו מתאימה לי".

בצד המפסיד, סיכם רמי הדר: "עשינו כמה טעויות בהתקפה, ספציפית בתחילת הרבע השלישי. צריך לתת קרדיט להפועל, הם קלעו טוב מאוד ושיחקו טוב מאוד. אני לא רואה צורך להרים את השחקנים, אנחנו לא חוג חברתי, אנחנו קבוצת כדורסל מקצוענית שהשחקנים באים לעשות את העבודה שלהם, אין פה עניין להרים את השחקנים. הליגה מאוד צמודה, חוץ משתי הקבוצות הראשונות ואולי גם ראשון, אנחנו לא טובים מהאחרות. הסיבה שאנחנו נמצאים למעלה זה כי התגבשנו מהר ועלינו למעלה. אני מקווה שנחזור למסלול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יכול לנשום לרווחה. אברהמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully