וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "כשיש לך את הסמל של מכבי על החזה, אתה צריך לתת הכל"

מאמן מכבי תל אביב ממש לא מזלזל במשחק פתיחת היורוקאפ מול לובליאנה (ד', 21:05, חי בוואלה! ספורט). על רכש עתידי אמר: "אנחנו עוקבים אחרי כולם, רוצים שחקן מעולה שיעשה שינוי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של ז'אן טבק

לראשונה מזה שנים רבות, תעלה מחר (רביעי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט) מכבי תל אביב למשחק אירופי שלא במסגרת היורוליג. הצהובים יארחו את לובליאנה למשחק הראשון במסגרת שלב הבתים השני של היורוקאפ, ויקוו להשכיח את ההפסד הכואב להפועל ירושלים בקלאסיקו של הכדורסל הישראלי, ולפתוח ברגל ימין את דרכם במפעל המשני.

במכבי מכריזים כי למרות שלא ישחקו ביורוליג העונה, "המטרה ברורה: לזכות בתואר לראשונה במפעל המשני". יוגב אוחיון סובל מפציעה ולא ישחק, בריאן רנדל יהיה כשיר, ודגן יבזורי שב להתאמן ועשוי לשוב לסגל במשחק הגביע מול מכבי חיפה ביום שבת.

דגן יבזורי מכבי תל אביב. קובי אליהו
עשוי לחזור בשבת. יבזורי/קובי אליהו

"אנחנו צריכים לקחת את המשחק הזה מאה אחוז ברצינות, כי אם לא נעשה את זה נפסיד", אמר ז'אן טבק במסיבת העיתונאים. "אני מקווה שנתעשת מהר אחרי ההפסד בליגה הישראלית ונתחיל את הטורניר הזה בצורה טובה. צריך לכבד את התחרות הזו, כי זה לא משנה איפה אתה מתמודד, כשאתה מכבי אתה צריך לקחת כל משחק ברצינות וככה אני רואה את זה. כשאתה לא מצליח ביורוליג זה סימן שמשהו לא עובד. זה לא רק בגלל היכולת של הקבוצה אלא גם בגלל עוד דברים".

על רכש פוטנציאלי אמר המאמן: "יש לנו שישה אנשים בקבוצה הזו שבודקים בכל יום את השוק. אין שחקן שעובר ברדאר שאנחנו לא עוקבים אחריו אבל אנחנו רוצים להביא שחקנים שיעשו אותנו יותר טובים. כשקבוצות כמו ריאל מדריד מחפשות להחתים שחקן זה קשה מאוד. אנחנו מחפשים מישהו שיעשה שינוי. אנחנו מחפשים מישהו מעולה. יש 30 שחקנים פנויים, אבל אנחנו רוצים מישהו שיעשה אותנו טובים יותר".

מלבד לובליאנה, גם קאזאן וניז'ני הרוסיות בבית של מכבי תל אביב. שתי הראשונות מכל בעית יעפילו לשמינית הגמר, כאשר משלב זה ועד הסוף ההכרעה היא בשיטת נוק-אאוט של בית וחוץ – כלומר שני משחקים בכל שלב. במצב של 1:1 יכריע הפרש הסלים. כך כאמור גם ברבע-הגמר, בחצי הגמר ובגמר.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מזלזל לרגע. טבק/קובי אליהו

לובליאנה סיימה את השלב הראשון ביורוקאפ עם מאזן 5:5, ועלתה מהמקום השלישי בבית ג'. בליגה האדריאטית הולך לסלובנים הרבה יותר קשה, והם מדורגים במקום העשירי בלבד, עם מאזן 11:7. כוכבי הקבוצה הם סאבה לסיץ' המקומי, שקולע כמעט 16 נקודות למשחק וזאק רייט האמריקאי (14.2 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק).

את קבוצת הפאר הסלובנית מאמן גספר פוטוצ'ניק, בסך הכל בן 35, שאמר לקראת המשחק: "יש לנו בית מאוד קשה ביורוקאפ, המון קבוצות עם כוכבים. העונה של מכבי לא הולכת כפי שהיא תכננה או רצתה, אבל יש לה שחקנים עם כישרון, שחקנים שזכו בתארים באירופה, גם אם הם לא עלו לטופ 16 ביורוליג. מכבי הפסידה להפועל ירושלים ולכן תגיע יותר נחשוה ועם יותר מוטיבציה מולנו. מצפה לנו משימה לא קלה".

הפרקט ביד אליהו לפני משחק מכבי תל אביב, יורוקאפ. קובי אליהו
תתחיל להתרגל לפרקט החדש של יד אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully