וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע הליגה: סיטי רוצה גמר חמישי, אברטון תעמוד בדרכה

התכולים, שזכו לאחרונה בתואר השלישי בחשיבותו לפני שנתיים, ינסו לנצח בפעם השנייה העונה בגודיסון פארק, אחרי שכבר עשו זאת במסגרת הליגה (רביעי, 22:00, ספורט 1 ו-HD)

one

בווידיאו: תקציר המשחק האחרון של סיטי

שלב חצי גמר גביע הליגה האנגלי יימשך מחר (רביעי, 22:00, ספורט 2), כאשר אברטון תארח בגודיסון פארק את מנצ'סטר סיטי.

הטופיז סובלים מעונה מאוד בינונית ומגיעים אחרי ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים, אשר גם הוא הגיע עם לא מעט מזל ובדקה ה-94 של משחק החוץ מול ניוקאסל. מאז הם כבר הספיקו להפסיד בבית בתוספת הזמן לסטוק סיטי 4:3 ולסיים בתיקו ביתי עם טוטנהאם ומעמדו של רוברטו מרטינס מעורער מתמיד.

אברטון מעולם לא זכתה בגביע הליגה (הפסידה בגמרים של 1977 ו-1984), בעוד סיטי הייתה בו ארבע פעמים וזכתה בתואר שלוש פעמים, כולל לפני שנתיים, אז גברה 1:3 על סנדרלנד. בדרך לחצי הגמר, הסיטיזנס הביסו 1:4 בחוץ את סנדרלנד, 1:5 בבית את קריסטל פאלאס ו-1:4 בבית את האל סיטי והם ללא ספק אחת הקבוצות המרשימות במפעל העונה. אברטון לעומת זאת, ניצחה 3:5 פרוע בהארכה בחוץ את בארנסלי מהליגה השלישית והמשיכה ל-1:2 בחוץ על רדינג, ניצחון ביתי בפנדלים מול נוריץ' וניצחון חוץ מול מידלסברו 0:2.

הקבוצות כבר נפגשו העונה בגודיסון פארק במסגרת הליגה, אז סיטי ניצחה 0:2. הניצחון האחרון של אברטון מול התכולים הושג במרץ 2013, 0:2 ביתי.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין) מול שיימוס קולמן שחקן אברטון. GettyImages
שיימוס קולמן מול ראחים סטרלינג במפגש הראשון העונה בליגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully