וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס לקראת וילרבאן: "משחק מול אחת הקבוצות הטובות במפעל"

5.1.2016 / 16:39

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, תנסה מכבי ראשון לציון להפתיע את המדורגת שנייה בליגה הצרפתית, ולשמור על סיכוי טוב להעפיל לשמינית גמר היורופקאפ (19:40, ספורט 5)

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ראשון לציון לקרית גת

אחרי שלושה שבועות של הפסקה, מכבי ראשון לציון תחזור מחר (רביעי, 19:40, 5+) לשחק ביורופקאפ כשתארח את וילרבאן הצרפתית. הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק לאחר שהפסידה במחזור הפתיחה לנובו מסטו 79:76, בידיעה שהפסד לקבוצה החזקה מצרפת עשוי לסבך אותה מאוד במאבקים על ההגעה לשמינית הגמר במפעל. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו באירופה במדים הכתומים הוא קווין פאלמר, שקלע 8 נקודות ביום ראשון בהפסד לקרית גת.

הקבוצה מעיר היין החלה ביום ראשון במסע משחקים קשה מאוד של חמישה בעשרה ימים, אליו היא מגיעה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים. ביום שבת הם יפגשו את בני הרצליה בחוץ במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ימשיכו למשחק השלמה במסגרת הליגה בחולון ביום שני, וביום רביעי הבא יארחו את קטאייה הפינית במסגרת היורופקאפ. "מצפה לנו משחק אגרסיבי מול אחת הקבוצות הטובות במפעל", אמר מארק ליונס. "נצטרך לשחק משחק קבוצתי, אחד בשביל השני בשני צידי המגרש".

וילרבאן, שפתחה את שלב הבתים השני בניצחון ביתי משכנע 79:95 על קטאייה הפינית, ממוקמת במקום השני בליגה המקומית עם 11 ניצחונות ב-15 מחזורים. לפני מספר שנים רכש כוכב ה-NBA טוני פארקר אחוזים בקבוצה, והוא מעורב בנעשה בה. את הקבוצה מאמן האמריקאי ג'יי די ג'קסון והיא מחזיקה בזרים שעשתה חיל בשנים האחרונות בליגה הצרפתית - הרכז טרנטון מיצ'ם, הגארד-פורוורד דיוויד לייטי, ואליהם הצטרפו די ג'יי ניוביל והסנטר דריל ווטקינס. השחקן המוביל בסגל הוא הפורוורד המנוסה דיוויד אנדרסן (35, 2.13), שזכור מימיו בצסק"א מוסקבה וברצלונה, שרושם עד כה 14.8 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. את הסגל משלימים שחקן נבחרת צרפת צ'ארלס קהודי, הגארד-פורוורד ניקולס לאנג שקולע 11.5 נקודות למשחק ביורופקאפ והרכז אדוארד צ'וקה.

מארק ליונס מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
דרוך. מארק ליונס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully