וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אומרים שלא היה שחקן כמו סטף, אבל גם לא היה שחקן כמו גרין"

בגולדן סטייט משבחים את הפורוורד, שרשם טריפל דאבל שלישי ברציפות והשתווה לשתי אגדות NBA: "הוא רוצח שקט". קרי הפתיע את לוק וולטון בחימום: "לא חשבתי שישחק הלילה". וגם: כל המספרים

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
אין כמוהו. דריימונד גרין/AP

מספרי הלילה

* דריימונד גרין רשם טריפל דאבל שמיני בקריירה והשתווה לווילט צ'מברליין במקום הרביעי בתולדות הווריירס בקטגוריה זו.

* גרין הוא גם השחקן השני בתולדות גולדן סטייט שרושם שלושה טריפל דאבלים ברציפות. הראשון שעשה זאת הוא טום גולה.

* הוא גם השחקן השני בשבע השנים האחרונות שרושם שלושה טריפל דאבלים ברציפות, אחרי שלראסל ווסטברוק היו ארבעה כאלה בעונה שעברה. למייקל ג'ורדן היו שבעה משחקים רצופים כאלה בעונת 1988/89.

* גרין מגביל את שחקני ההתקפה שמולו ל-39% בלבד בזריקות שנלקחות עליו. זה האחוז הכי נמוך לשחקן ב-NBA.

* הווריירס קלעו הלילה 25 נקודות כתוצאה ממסירות של דריימונד גרין, ורשמו 10 מ-18 מהשדה. בשלושת המשחקים האחרונים הם קלעו 93 נקודות כתוצאה ממסירות שלו, כולל 40 מ-61 מהשדה.

* הווריירס רשמו ניצחון 35 ברציפות בבית. זה הרצף החמישי בטיבו בתולדות ה-NBA.

* סטף קרי מול שארלוט העונה: 65 נקודות, 24 מ-33 מהשדה, 13 מ-19 משלוש.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול קמבה ווקר, שארלוט הורנטס. AP
חזר חד. סטף קרי/AP

דריימונד גרין לוהט. הפורוורד הרב גוני רשם טריפל דאבל שלישי ברציפות עם 13 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, והצליח להשכיח משחק נהדר נוסף של קליי תומפסון וסטף קרי, שקלעו 30 נקודות כל אחד.

"מאן, היה קשה מאוד לעשות את זה", התייחס דריימונד גרין לטריפל דאבל השלישי ברציפות שלו. "כשאתה מתחיל לחפש את המספרים בכוח וחושב יותר מדי, זה הופך להיות בלתי אפשרי. אני מנסה לשחק את המשחק שלי, לא ממש אכפת לי מכל זה".

עוד באותו נושא

טריפל דאבל שלישי ברציפות לדריימונד גרין, עומרי כספי נח

לכתבה המלאה
לוק וולטון המאמן הזמני של גולדן סטייט ווריירס. AP
הופתע. וולטון/AP

"אין מילים מספיקות כדי לתאר כמה הוא טוב. הוא משחק בשני צדי המגרש, הוא לא אנוכי, הוא עושה הכל על המגרש. פשוט כיף לראות אותו מצליח ככה", הוסיף לוק וולטון. קליי תומפסון החמיא בצורה הכי מקורית, ואמר ש"הוא עושה את הדברים בשקט, בלי לעשות יותר מדי רעש וצלצולים. אנשים אומרים שמעולם לא היה שחקן כמו סטף קרי, אבל אפשר להגיד את אותו דבר על דריימונד גרין".

קרי, אגב, חזר לשחק ונראה חד מאוד למרות שהיה בספק עד כמה שעות לפני המשחק. הוא סיים את הלילה עם 30 נקודות, וסחט מחמאות מלוק וולטון. "האמת שלא ציפיתי שהוא ישחק. הוא עלה להתחמם וקבענו שאחר כך יחליט אם לשחק או לא. הוא הרגיש טוב, אז נתתי לו לשחק. ואם הוא משחק, אני אף פעם לא מופתע מזה שהוא קולע 30 נקודות. בכל יום, בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully