וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: דאבור מבוקש במארסיי, ברצלונה החתימה 77 שחקנים

בצרפת מדווחים שמארסיי כבר מחפשת מחליף לבטשואיי כשחלוץ גראסהופרס עשוי להגיע במקומו. הקטאלנים חיכו זמן רב לפתיחת החלון והחתימו גם את בנו של גודיונסן, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן נאבקות על קשר סנגלי

one

העברות

* לאחר שאיסור ההעברות אוסר, ברצלונה החתימה לא פחות מ-77 שחקנים, ביניהם ארדה טוראן, אלש וידאל ועשרות שחקנים כישרוניים וצעירים, דוגמת הצמד הדרום קוריאני, לי סיונג וו ופאיק הו וכן בנו של החלוץ האיסלנדי, איידור גודיונסן.

* השוער האוסטרלי, בראד ג'ונס, ששיחק בעבר בליברפול, שוחרר מברדפורד באוקטובר (משחקת בליגה השלישית באנגליה) לאחר שרשם שלושה משחקים בלבד בשלושה חודשים, וחתם היום בניימיכן ההולנדית.

* קלן החתימה את המגן השמאלי הסרבי, פיליפ מלאדנוביץ' בן ה-24, שחתם עד 2019. קבוצתו האחרונה הייתה באטה בוריסוב.

* השוער הסלובני, סמיר הנדנוביץ' בן ה-31, האריך את חוזהו באינטר בשלוש שנים נוספות.

בראד ג'ונס שוער ליברפול. רויטרס
עבר להולנד. ג'ונס/רויטרס

שמועות

* מארסיי מתכוננת ליום שאחרי מישי בטשואיי. החלוץ הבלגי צפוי לעזוב את הקבוצה, ועל פי דיווחים בצרפת הקבוצה עשויה לרכוש את חלוץ גראסהופרס, מונס דאבור, שכבש 11 שערי ליגה בחצי עונה ובישל 11 נוספים.

* בצרפת מדווחים גם שקריסטל פאלאס החלה במגעים עם הפתעת העונה, אנז'ה, במטרה לרכוש את הקשר הסנגלי בן ה-29, צ'ק אנדוי.

* קשר סאות'המפטון, סאדיו מאנה, הפך למלפפון חם במיוחד בחלון ההעברות הנוכחי. השחקן בן ה-23 מבוקש כבר תקופה ארוכה על ידי מנצ'סטר יונייטד, אך ב"דיילי מירור" מדווחים שגם באיירן מינכן הצטרפה למירוץ. מחירו: כ-30 מיליון ליש"ט.

לירוי זאנה שחקן נבחרת גרמניה. Matthias Hangst, GettyImages
יישאר בשאלקה. סאנה/GettyImages, Matthias Hangst

* על פי דיווחים שונים בבריטניה ובגרמניה, מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה לשאלקה בסך 55 מיליון יורו כדי לרכוש את השחקן הצעיר, לירוי סאנה, אך הרויאל בלוז הודיעו לסיטיזינס כי סאנה לא למכירה, כך מדווחים ב"בילד".

* מילאן החלה לגשש אצל מנצ'סטר יונייטד בנוגע לקשר הבלגי, מרואן פלאיני, אך השדים האדומים לא מתכוונים למכור את השחקן הוורסטילי, כך מדווחים "בדיילי מייל".

* בנוסף מעוניינים השדים האדומים בברזילאי של לאציו, פליפה אנדרסון, כשב"סקיי איטליה" מדווחים שגם ווטפורד הצטרפה למירוץ. בנוסף, ווטפורד בודקת אפשרות לצרף את חברו לקבוצה של פליפה אנדרסון, קייטה באלדה הספרדי.

* ניוקאסל שנמצאת מתחת לקו האדום באנגליה משוועת לחיזוק להתקפה, ב"דיילי מייל" מדווחים שראשי הקבוצה מעוניינים בחלוץ קווינס פארק ריינג'רס, צ'רלי אוסטין, שכבש העונה עשרה שערי ליגה בצ'מפיונשיפ.

* "בדיילי אקספרס" האנגלי מדווחים שצ'לסי עשויה לרכוש את חלוץ לוקומוטיב מוסקבה, עומאר ניאסה, לו שמונה שערי ליגה ברוסיה ב-15 משחקים.

* לסטר הציעה למילאן שני מיליון ליש"ט עבור הקשר ההולנדי הוותיק, נייג'ל דה יונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully