וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אם לא הייתי חושב שאני יכול להצליח בהפועל כפר סבא, לא הייתי מגיע"

5.1.2016 / 14:05

המאמן החדש של הירוקים הוצג במסיבת עיתונאים: "מכיר את השחקנים, אני מוכן להכול. בהפועל באר שבע ידעו שאני רוצה לאמן". שחם: "שרון איש של כדורגל, אני שמח שהוא הצטרף"

one

הפועל כפר סבא יצאה הבוקר (שלישי) לדרך חדשה, כשהציגה את מאמנה שרון מימר במסיבת עיתונאים. עוד לפני שמימר שוחח לראשונה עם התקשורת, הודה הבעלים סתיו שחם כי הקבוצה תעשה מאמצים כדי להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר.

"אני מכיר את הקבוצה", הודה שרון מימר. "יש כאן שחקנים שהספקתי לשחק איתם וכאלו שאימנתי. אני מאמין מאוד בהפועל כפר סבא. עזבתי משהו שהוא מאוד עוצמתי כדי להגיע לכאן. אם לא הייתי חושב שאנחנו יכולים להגיע למקומות יפים, לא הייתי עושה את הצעד הזה. חוויתי קהלים מכל הסוגים והמינים, אני מוכן להכול. רציתי להיות מאמן ראשי. ידעתי, וגם בהפועל באר שבע ידעו, שאם תגיע הצעה אעשה את הצעד הזה".

מימר הוסיף: "יש פה שחקנים טובים שיכולים להיות מגוונים יותר, אבל את זה צריך להראות על המגרש. כרגע יש סגל טוב, אבל אנחנו יכולים לשדרג אותו בשניים-שלושה שחקנים נוספים. הם אמורים לעזור לסגל הקיים לעמוד במשימות. היה לי קשה מאוד לקבל את ההחלטה, אולי ההחלטה הקשה שעשיתי. אלונה ברקת אישה מדהימה, שנותנת המון למועדון. בכר הבין שזה צעד שאני צריך לעשות".

"מודה לפליקס נעים על תרומתו", אמר סתיו שחם. "שרון מימר הוא איש של כדורגל, ואני שמח שהוא הצטרף אלינו. כמובן שהפועל כפר סבא צריכה חיזוק, אין לנו ספק".

מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר. קובי אליהו
הוצג רשמית. מימר/קובי אליהו

מעבר לקשרי הידידות בין מימר למנכ"ל רגב ולעובדה כי שיתפו יחד פעולה בהפועל ראשון לציון, נודע כי מימר היה כבר קרוב להגיע בעבר לכפר סבא. למעשה, בטרם הוחלט למנות את פליקס נעים לתפקיד מאמן הקבוצה בליגה א', היה זה מימר שהיה קרוב לחתום במועדון. אז הועדף נעים שעשה לבסוף עבודה מצויינת והעלה את הקבוצה לליגת העל. כעת מצפים בכפר סבא ממימר לקחת את הקבוצה קדימה ולעמוד במשימה על אף חוסר הנסיון שלו.

אגב, טועה מי שחושב שבקבוצה מסתפקים בהישארות בליגה. בכפר סבא עדיין מאמינים שהם יכולים להתברג בפלייאוף העליון. בקבוצה מעריכים כי למרות שלא אימן בליגת העל, מימר יעמוד במשימה מאחר שיש לו הרבה נסיון כשחקן כולל במאבקי הישרדות. למימר הובטח כי הקבוצה תתחזק בחלון ההעברות הנוכחי במספר שחקנים. המשחק הראשון שמצפה למאמן יהיה כבר במחזור הקרוב בבית מול בית"ר ירושלים. בכפר סבא הודו לבאר שבע ובהודעה רשמית של המועדון נאמר: "אנו מודים לאלונה ברקת על הסכמתה לשחרר את שרון לכפר סבא ומוקירים לה תודה על החלטה לא פשוטה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully