וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: כריסטיאן ווטפורד ינחת למבחנים

4.1.2016 / 23:24

הפורוורד האמריקאי (24, 2.06), שלא שיחק מתחילת העונה, ייבחן במשך שבוע וינסה להרשים את נתי כהן. ווטפורד רשם בעונת 2013/14 10.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים במדי הפועל אילת

one

בווידאו: תקציר ה-88:89 של קרית גת מול מכבי ראשון לציון

מכבי קרית גת תנחית למבחנים במהלך השבוע הבא את הפורוורד האמריקאי כריסטיאן ווטפורד ששיחק בעונת 2013/14 בהפועל אילת, לאחר שהגיעו הערב (שני) לסיכום עם השחקן. ווטפורד ייבחן במשך שבוע בקבוצה של נתי כהן, שהגיעה עמו לסיכום כספי להמשך העונה, ואם בקבוצה יתרשמו כי הוא בכושר משחק מתאים, הוא ירשם באיגוד הכדורסל ויחליף את רומרו אוסבי שגמר את העונה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו.

שחקן הפועל אילת כריסטיאן ווטפורד. ברני ארדוב
לא שיחק מתחילת העונה. ווטפורד/ברני ארדוב

ווטפורד לא שיחק מתחילת העונה, ובקרית גת חוששים שהוא רחוק מכושר משחק. במהלך השבוע האחרון שקלו בקרית גת להחזיר את דווין אוליבר במקומו של אוסבי, שכן לקבוצה נותר עוד חילוף אחד במצבת הזרים עד לסיום העונה, והחזרה של אוליבר הייתה חוסכת להם חילוף בשלב הזה, אך לבסוף הוחלט לנסות את מזלם עם ווטפורד.

ווטפורד (24, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת אינדיאנה משנת 2013 שבשנתו האחרונה במכללות נבחר לחמישייה השלישית בקונפרנס ביג טן האיכותי, כשבמקביל רושם לא פחות משישה סלי ניצחון, הכי הרבה במכללות באותה עונה. בהפועל אילת זיהו את הפוטנציאל וצירפו אותו לקבוצה שהגיעה עד לגמר גביע המדינה בעונת 2013/14. ב-29 משחקים בקבוצה הדרומית רשם 10.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק. משחקו הטוב ביותר בישראל הגיע במחזור ה-25, כשקלע 21 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים במשחק החוץ נגד הפועל חולון. בקיץ לאחר מכן ניסה את מזלו בליגת הקיץ באורלנדו במדי דטרויט, ולאחר מכן במדי גולדן סטייט בליגת הקיץ בוגאס, ואף קיבל חוזה בבוסטון סלטיקס, ממנה נחתך כמה ימים לפני פתיחת העונה. ווטפורד שיחק לאור רוב העונה במדי מיין מליגת הפיתוח, ובחודש מרץ האחרון עבר לרינו מליגת הפיתוח.

קרית גת רשמה אמש את אחד הניצחונות המשמעותיים שלה העונה כשגברה 88:89 על מכבי ראשון לציון בבית, והבטיחה לעצמה עוד שבוע מעל המקום האחרון. הקבוצה של נתי כהן תנסה לרשום היסטוריה כשתתארח ביום ראשון הבא באשדוד במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully