וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן מונה למנג'ר הפועל תל אביב ושוחח עם גיא לוי, המאמן נשאר

גוטמן חתם רשמית ושב לקדנציה שנייה במועדון, וערך פגישה חיובית עם גיא לוי. המאמן החליט להישאר, כל עוד סמכויותיו לא נפגעות. כבירי מבטיח: "נחזור למקום הטבעי". צפו במשדר המיוחד

אתר רשמי

צפו במשדר המיוחד לרגל חזרתו של אלי גוטמן להפועל תל אביב

אלי גוטמן מונה היום (ראשון) למנג'ר הפועל תל אביב והוא יתחיל את עבודתו בצורה מיידית. המאמן הישראלי, 57, חוזר להפועל תל אביב אחרי שאימן את הקבוצה בהצלחה יחסית בשנים 2007-2011.

התכנון של האדומים הוא שגוטמן יהווה את הסמכות המקצועית העליונה במועדון. הבעלים אמיר כבירי רצה לראות את גוטמן חוזר למועדון במשך תקופה ארוכה, והיום התנאים הבשילו לכדי סיכום.

גוטמן הגיע היום למתחם חודרוב, ונפגש עם המאמן גיא לוי. השניים שוחחו במה שהוגדר כ"פגישה חיובית", בניסיון להמשיך לעבוד במשותף כשלוי המאמן וגוטמן המנג'ר. המשמעות היא שגיא לוי ממשיך בהפועל, כל עוד סמכויותיו כמאמן לא ייפגעו. כזכור, אתמול אמר גיא לוי ש"אלי גוטמן ראוי להיות המנג'ר של הפועל תל אביב. אשתף איתו פעולה".

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. קובי אליהו
חוזר לעבוד. גוטמן/קובי אליהו

"אני מאושר היום ונרגש מאוד לחזור למקום שאני אוהב עימו חוויתי רגעים יפים וגדולים", אמר גוטמן. "אני מגיע לעבוד קשה וזו דרישתי מכל מי שעובד במערכת ובכל מקום אליו אני מגיע. רק בעבודה קשה והתמדה ניתן להתקדם ולהגיע להצלחות. גם בקדנציה הראשונה שלי במועדון, נקודת ההתחלה הייתה דומה ועם הזמן זה הלך והשתפר ואני בטוח שנוכל לעשות דברים יפים גם הפעם".

"זה לא סוד שרציתי את אלי גוטמן לאורך תקופה ארוכה, ואני שמח מאוד שבסופו של יום הצלחנו להשיב את אלי למועדון", אמר הבעלים אמיר כבירי בהודעה הרשמית. "אלי גוטמן הוביל את הפועל תל אביב לאחת התקופות הגדולות בתולדותיה ואני בטוח שביחד נוכל להשיב את הקבוצה למקום בו היא צריכה להיות".

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עוד לא הולך לשום מקום. לוי/ברני ארדוב

מנכ"ל המועדון, עו"ד ניר ענבר הוסיף: "זהו צעד חשוב מאוד להשלמת הפאזל אותו אנחנו בונים במועדון לשנים הקרובות, לצד ההתקדמות הכלכלית והמערכתית בה כבר יש לנו הישגים משמעותיים, אין לי ספק כי גוטמן יקדם את המועדון מהבחינה המקצועית ויוביל אותה להישגים רבים".

גוטמן מגיע למתחם חודורוב אחרי שאימן את נבחרת ישראל בשנים 2011-2015. בקריירת האימון הארוכה שלו הדריך בין היתר את צפרירים חולון, מכבי הרצליה, הפועל בית שאן, הפועל באר שבע, הפועל חיפה (שתי קדנציות), בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה. בנוסף, עמד על הקווים של פארלימני וא.א.ל לימסול הקפריסאיות.

כמאמן ראשי גוטמן זכה בשתי אליפויות (1999 עם הפועל חיפה ו-2010 עם הפועל תל אביב) ובשלושה גביעים (1997 עם הפועל באר שבע ו-2010 ו-2011 עם הפועל תל אביב). בנוסף, המאמן הוותיק הוליך את הפועל תל אביב להופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות.

בדומה לעונת 2007/8, אז הגיע להפועל תל אביב בעיצומו של משבר עמוק, המשימה הראשונה של גוטמן במתחם חודורוב תהיה לחלץ את הקבוצה מסכנת ירידה לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully