וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אלי גוטמן ראוי להיות המנג'ר של הפועל תל אביב. אשתף איתו פעולה"

מאמן הפועל תל אביב לקראת הגעתו של גוטמן למועדון: "בוודאי שאני רוצה שהוא יגיע, אלי יכול לעזור לי להתפתח. היו חודשיים קשים מאוד, אבל יש לנו אחלה שחקנים". מזרחי: "יש לנו בעיה מנטלית". מורי התעמת עם אוהדי בני יהודה בסיום

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי תקופה לא פשוטה, הפועל תל אביב סוף סוף יכולה לנשום קצת לרווחה, לאחר שהערב (שבת) הצליחה לאסוף שלוש נקודות בליגה ואף לכבוש בבלומפילד - כשניצחה 1:3 את בני יהודה. האדומים הציגו מחצית ראשונה נפלאה ונעזרו גם בהגנה החלשה של היריבה כדי להתפוצץ עם שלושה שערים כבר במחצית הראשונה. בסיום, דן מורי, שספג קללות מאוהדי קבוצתו, ניגש ליציע והתעמת עמם.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
סוף סוף כבשו בבלומפילד. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

"חזרתי על זה ואמרתי כל הזמן, הקבוצה הזו לא התאמנה חודשיים או שלושה בתחילת השנה, היה לי ברור שזה ייקח זמן", אמר גיא לוי. "השחקנים צריכים להיכנס לכושר, להבין מה רוצים מהם ואין הוקוס פוקוס. במחצית השנייה הייתה לנו נפילה, גם מבחינת המצב בטבלה, אנחנו צריכים לעשות את זה טוב יותר. החלון בינואר הביא איתו דברים שאנחנו צריכים. היו לנו חוסרים. הירידה במחצית השנייה היא גם מפני שידין ותורג'מן לא שיחקו הרבה זמן. הייתה לנו ירידה וזה די טבעי, אבל אני חושב שהמשחק הזה צריך להעיד על מגמה של שינוי סוף סוף. אני שמח שזה סוף סוף קורה".

על שיתוף הפעולה הצפוי עם אלי גוטמן, אמר לוי: "אני חושב שבהפועל תל אביב בונים משהו לטווח ארוך, יש אנשים יוצאים מן הכלל במועדון וכל הזמן דיברו איתי גם לטווח הארוך. אני חושב שלהביא מנהל מקצועי זה דבר מכובד וזו ראייה אסטרטגית נכונה, אני חושב שאלי גוטמן ראוי לזה מעל ומעבר, הוא איש ספורט רציני. אני לא רואה בזה בעיה, גם אלי וגם אני הרבה זמן בכדורגל ואנחנו לא בכדורגל בגלל אגו, אלא בגלל אהבת המשחק והמקצוע עצמו".

המאמן הוסיף: "אני לא רואה שום בעיה בשיתוף הפעולה איתו. אני חושב שאיש מקצוע כמו אלי יכול לעזור גם לי להתפתח. אני לא רוצה להתייחס לשמועות, נכתבו הרבה דברים ואני לא יכול לחיות לפי מה שנכתב. מהשיחות שערכתי עם אלי, הן היו נחמדות ונעימות מאוד. יש בסיס להבנה, אני מאמין שאלי רוצה שאני אמשיך ואם הוא רוצה שאני אמשיך, גם אני רוצה להמשיך. זה מועדון רציני ביותר, התחלנו סוג של תהליך פה. היו חודשיים קשים מאוד מאוד, אבל יש לנו אחלה שחקנים ואם נביא כמה שחקנים מבחוץ שיתנו להם את התמיכה. אני לא אכנס לדיבורים בנושא של גוטמן, אנחנו נשב ונדבר ואני מניח שהכול יהיה בסדר. הייתה לנו שיחה ראשונה והוא הציע שלא יהיה נכון להיפגש ממש לפני תחילת המשחק. אנחנו ניפגש בתחילת השבוע מתישהו ואני רואה את הדברים בצורה אופטימית".

אלון תורג'מן הוסיף: "אני שמח שניצחנו, היה משחק טוב ואין כמו לנצח בבלומפילד במיוחד. התרגלתי מהר לקבוצה החדשה, זה כיף וזה עושה לי טוב. אני צריך לשחק, באתי כדי לנצח ואני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. עבדנו כולם ביחד היום ואני מקווה להמשיך כך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"משלמים לי בשביל שאוכל להרים את השחקנים". מזרחי/ברני ארדוב

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו כדורגל הרבה יותר טוב מאשר במחצית השנייה, אבל עשינו טעויות חמורות בהגנה. המשחק נגמר אחרי השער השני וזה חבל כי סף השבירה שלנו נמוך מאוד. מבחינת כדורגל ומהלכי משחק שיחקנו לא רע במחצית הראשונה, אבל היינו חשופים מדי ושילמנו על זה ביוקר. הקבוצה נבנית מכל החלקים ביחד ואם אין איזון בין ההגנה להתקפה זו בעיה גדולה, אבל אני חושב שהבעיה הגדולה היא הבעיה המנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully