וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה זכה בתואר מאמן השנה של ארגון הכדורגל להיסטוריה וסטטיסטיקה

ארגון ה-IFFHS בחר במאמן ברצלונה במקום הראשון עם 165 נקודות, לפני פפ גווארדיולה שקיבל רק 86. מאמן ריבר פלייט, מרסלו גז'ארדו הקדים שמות כמו לורן בלאן ודייגו סימאונה והגיע למקום החמישי המפתיע. ז'וזה מוריניו לא נכנס כלל לרשימה

one

בווידאו: תקציר התיקו בין ברצלונה לאספניול

על רקע הדיווחים על פיטוריו של מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס, עמיתו מברצלונה, לואיס אנריקה, זכה היום בתואר מאמן השנה של של IFFHS (ארגון הכדורגל להיסטוריה וסטטיסטיקה), בתואר שחולק בפעם ה-20. המאמן הקטלאני הצעיד את ברצלונה לשנה נהדרת, שכללה חמישה תארים שונים.

היום (שני), אנריקה בן ה-45, שמונה למאמן ברצלונה בתחילת העונה שעברה, זכה לכבוד כשסיים ראשון עם 165 נקודות והקדים בצורה משמעותית את פפ גווארדיולה שסיים שני עם 86 נקודות בלבד. גווארדיולה, שזכה בתואר ב-2009 וב-2011, עלה לפחות מקום אחד אחרי שבשנה שעברה דורג רק שלישי.

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו. AP
הגיע למקום החמישי המפתיע. גז'ארדו/AP

השם המפתיע ביותר שנכנס לרשימת עשרת המאמנים, הוא מרסלו גז'ארדו שדורג חמישי עם 33 נקודות. המאמן הארגנטינאי לקח את גביע הליברטדורס עם ריבר פלייט והביא אותה לגמר אליפות העולם לקבוצות, שם הפסידה כזכור לברצלונה 0:3. גם דיטר הקינג מאמן וולפסבורג ומירון מסקביץ' מדנייפרו הם השמות הנוספים המפתיעים ברשימה. מי שנעדר מהרשימה, הוא ז'וזה מוריניו, שזכה בתואר ב-2004, 2005, 2010 ו-2012.

הרשימה המלאה עם ניקוד

1. לואיס אנריקה - 165 נקודות
2. פפ גווארדיולה - 86 נקודות
3. מסימיליאנו אלגרי - 43 נקודות
4. אונאי אמרי - 39 נקודות
5. מרסלו גז'ארדו - 33 נקודות
6. קרלו אנצ'לוטי - 19 נקודות
7. דייגו סימאונה - 12 נקודות
8. דיטר הקינג - 6 נקודות
9. לורן בלאן - 5 נקודות
10. מירון מסקביץ' - 4 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully