וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר מונה רשמית למאמנה החדש של הפועל כפר סבא

4.1.2016 / 23:18

הקבוצה מהשרון, שפיטרה את פליקס נעים, תערוך ביום שלישי מסיבת עיתונאים בה תציג את המאמן החדש שלה. מימר היה עוזר המאמן של הפועל באר שבע, ומונה לראשונה למאמן ראשי בליגת העל

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל כפר סבא למכבי פתח תקוה

אחרי שאתמול (ראשון) החליטו בהפועל כפר סבא לסיים את דרכו של המאמן פליקס נעים, בקבוצה כבר החתימו מאמן חדש. עוזר המאמן של הפועל באר שבע, שרון מימר, מונה למאמן הקבוצה באופן רשמי ויוצג במסיבת עיתונאים שתיערך מחר (שלישי). מימר יהפוך לראשונה למאמן ראשי בליגת העל אחרי שאימן את הפועל ראשון לציון בליגה הלאומית.

הפועל באר שבע, ברק בכר, הודיע לאחר ה-1:1 של קבוצתו מול מכבי חיפה כי מימר יעזוב את הקבוצה מתוך רצון להתקדם וייקח פיקוד על הכפר סבאים כבר מהמחזור הקרוב. מימר נפרד מהשחקנים בסיום המשחק של באר שבע מול מכבי חיפה בחדר ההלבשה, הודה להם והודיע על מעברו לכפר סבא.

הקבוצה הודיעה רשמית: "שרון מימר, עוזר מאמן הפועל באר שבע, מונה הערב רשמית לתפקיד מאמן הפועל כפר סבא.
אנו מודים לאלונה ברקת על הסכמתה לשחרר את שרון לכפר סבא, ומוקירים לה תודה על החלטה לא פשוטה זו. אנו מאחלים לשרון הצלחה רבה בתפקיד המאמן של הקבוצה, ומאמינים בו שיוביל את הפועל כפר סבא להמשך עונה מהנה ומוצלחת".

הפועל כפר סבא לא הצליחה לנצח בששת המשחקים האחרונים שלה ברצף שסגר את הגולל על הקדנציה של פליקס נעים במועדון. כפ"ס תפגוש ביום ראשון את בית"ר ירושלים בטדי בבכורה של מימר.

עוזר מאמן הפועל באר שבע, שרון מימר. ברני ארדוב
בדרך לג'וב ראשון כמאמן ראשי בליגת העל. מימר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully