וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח המשקיף: קללות נגד פניני ושמעון מזרחי, נהמה כלפי אמבקווה

4.1.2016 / 17:10

מנשה הרמן הגיש את הדו"ח שלו על האירועים מהמשחק בו ניצחה הפועל ירושלים את מכבי תל אביב וטען כי היה עסוק בעת העימות בין השחקנים בסיום. נאמר לו כי המהומה החלה אחרי תנועה של לנדסברג

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב להפועל ירושלים

משקיף המשחק בו ניצחה הפועל ירושלים 85:94 את מכבי תל אביב אמש (ראשון), מנשה הרמן, הגיש היום את דו"ח המשחק למנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל. הרמן ציין כי המשחק עבר בצורה ספורטיבית כשהקבוצות וצוות השיפוט עשו הכול כדי להעביר את המשחק בצורה הטובה ביותר.

אי ג'יי רולנד שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי טוענים שהתקרית התנהלה ביניהם. לנדסברג ורולנד/ברני ארדוב

עם זאת, הרמן ציין מספר אירועים, כשהבולטים שבהם הם קריאות "שמעון מזרחי מאפיונר" ו"גיא פניני מת" מצד אוהדי הפועל ירושלים ונהמה שהושמעה כלפי טרבור אמבקווה בעת שניגש לזרוק מהעונשין. הרמן ציין כי בסיום המשחק היה עסוק בפעילות המזכירות בשעה שהחלה המהומה במרכז המגרש וציין כי ראה את גיא פניני מרחיק את שחקני מכבי תל אביב מן המקום, אך נאמר לו כי האירוע החל בשל תנועה לא הולמת שעשה סילבן לנדסברג והתסיסה את האירועים.

עוד מוקדם יותר, הוציאה מכבי תל אביב הודעת הכחשה על מה שעשה סילבן לנדסברג: "מבדיקת האירוע בסיום המשחק ומצפייה בסרט הווידיאו עולה כי שחקני שתי הקבוצות נפגשו בעיגול האמצע כאשר הם "שמים ידיים" לסיום המשחק. האירוע כלל לא יותר מהתגרויות הדדיות מצד שחקן מכבי (לנדסברג) ושחקן ירושלים (רולנד), כאשר שחקנים משתי הקבוצות דאגו מיד להפרדת כוחות והרוחות נרגעו מהר מאוד בלי שיתפתח אירוע כלשהו. לא בוצעה שום תנועה לעבר הקהל של ירושלים, ונראה כי ההתגרות היחידה הייתה בין שחקנים בלהט של סיום המשחק. המועדון כמובן מתנגד לתנועות מאיימות, אם בוצעו, מכל סוג שהוא, ויבהיר זאת בצורה חד משמעית לכל שחקניה, אך מכאן ועד לפרשנויות השונות ומרחיקות הלכת שניתנו לאירוע המרחק הוא גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully