וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר שבר את השיא של מייקל ג'ורדן: "תצוגה שלא תיאמן"

כוכב שיקגו קלע 40 נקודות במחצית וניפץ את השיא של אלילו: "אל תשוו אותי אליו, אנחנו לא אותו דבר". מאמנו הויברג: "הוא היה מדהים". אכזבה בברוקלין: ג'ארט ג'ק גמר את העונה

ג'ימי באטלר, שיקגו בולס. GettyImages
ג'ימי באטלר, שיקגו בולס/GettyImages

כוכב שיקגו בולס ג'ימי באטלר קבע הלילה (בין ראשון לשני) שיא מועדון לנקודות במחצית במהלך הניצחון של קבוצתו 113:115 על טורונטו, כשצלף 40 נקודות מתוך ה-42 שלו במחצית השנייה. באטלר שבר את השיא של מייקל ג'ורדן, שקלע 39 נקודות במחצית השנייה במשחק של קבוצתו מול מילווקי בפברואר 1989. באטלר קלע 2 בלבד במחצית הראשונה, אבל מרפק שקיבל לפנים מדמארי קרול מהרפטורס הדליק אותו ונתן לו מוטיבציה מיוחדת במחצית השנייה.

"אל תשוו אותי לג'ורדן", ביקש באטלר אחרי השיא, "זה מה שאמרתי אחרי שגילי את זה. אני לא רוצה שישוו אותי אליו, כי אחרי זה אנשים יצפו שאעשה מה שהוא עשה. אני מנסה, אבל אנחנו רחוקים מלהיות אותו שחקן". גם המאמן פרד הויברג שיבח את שחקנו, שסחב על גבו את הבולס הפצועים שחסרו את דרק רוז (פצוע בברך, יעבור MRI), ג'ואקים נואה (כתף) ומייק דנליבי (ניתוח בגב). "ג'ימי נתן תצוגה שלא תיאמן", אמר הויברג, "במחצית הראשונה הם לחצו אותנו ולא יכולנו להניע כדור, אז הוצאנו את הכדור מהיד שלו. במחצית השנייה יצרנו עבורו חסימות, והוא ביצע, מהלך אחרי מהלך. הוא היה מדהים כשהדור היה אצלו ביד. פשוט תצוגה אישית נהדרת". באטלר הוסיף ש"האמת היא שאני פשוט שמח שניצחנו. אני לא רוצה שישוו אותי למייקל ג'ורדן, כי אני יודע מה הוא עשה למשחק הזה. יותר חשוב לי שניצחנו במשחק, עם נקודות או בלי נקודות".

ג'ימי באטלר, שיקגו בולס. GettyImages
ג'ימי באטלר, שיקגו בולס/GettyImages

ג'ארט ג'ק גמר את העונה

הגארד של ברוקלין ג'ארט ג'ק גמר את העונה, אחרי שבדיקת MRI שערך גילתה שהוא סובל מקרע ברצועות הברך. ג'ק נפצע בשבת במהלך הרבע הרביעי במשחק הניצחון מול בוסטון, ולאחריה אמר ש"זה הכאב הכי חזק שחוויתי בחיי". ג'ק בן ה-32 העמיד העונה ממוצעים של 12.8 נקודות ו-7.4 אסיסטים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ארט ג'ק, ברוקלין נטס. AP
כואב. ג'ק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully