וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הספרדית יורדים על רונאלדו, רפא בניטס תחת מתקפה

בספרד תוהים מדוע מאמן ריאל מדריד לא שיתף את חאמס ואיסקו בתיקו מול ולנסיה ומבקרים את כוכב הבלאנקוס שלא הבקיע בשמונת המשחקים מול הגדולות העונה. המאמן היה מרוצה: "שיחקנו היטב"

one

במקום לנצל את איבוד הנקודות של ברצלונה בדרבי, ריאל מדריד שוב מעדה אמש (ראשון) עם 2:2 במסטאייה מול ולנסיה ונותרה תקועה במקום השלישי. רפא בניטס, שמעמדו ממשיך להיות מעורער מאוד, ספג שוב חיצי ביקורת מהתקשורת הספרדית על תפקודו במשחק.

המאמן הספרדי ביצע רק חילוף אחד במסטאייה כשהכניס את לוקאס ואסקס במקום בנזמה כובש השער הראשון ולראשונה העונה לא שיתף את איסקו וגם את חאמס רודריגס. אבל לא רק בניטס תחת מתקפה. ב"אס" הספרדי "ירדו" גם על כריסטיאנו רונאלדו, שאומנם כבש 25 שערים העונה, אך לא הצליח למצוא את הרשת אפילו פעם אחת בשמונת המשחקים הקשים של הקבוצה העונה בליגה ובאלופות. הכוונה היא למפגשים מול ברצלונה, בילבאו, ולנסיה, סביליה ו-ויאריאל בליגה ופעמיים בליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן החזקה.

איימן עבדנור שחקן ולנסיה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
לא כובש במשחקים הגדולים. רונאלדו/AP

רפא בניטס דווקא אהב את משחקה של ריאל אמש ואמר: "שיחקנו היטב ושלטנו במשחק. המחצית השנייה הייתה קשה אבל עבדנו חזק. כשהיינו בעשרה שחקנים היינו חייבים לעשות מאמץ מיוחד וזה מה שהשחקנים עשו". על הדיבורים סביב מעמדו המעורער: "אני לא יכול לעשות כלום נגד הספקולציות האלו, אני יכול רק לעזור לקבוצה הזו לעבוד קשה. אני לא יכול למנוע את הרכילויות סביבי".

סרחיו ראמוס קפטן הבלאנקוס ניסה להגן על המאמן שלו: "אני חושב שיש לו קרדיט. הוא לא תלוי בנו ויש לו תמיד ביטחון בשחקנים שלו". על המשחק אמש: "היה משחק מאוד אינטנסיבי, פתחנו את המשחק טוב אבל הנסיבות של המשחק לא היו לטובתנו. הניצחון היה כבר בידיים שלנו וזה מאכזב לאבד נקודות ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully