וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: טיאגו סנטוס, גיא גומברג ואילן בוקרה חתמו, אבידור נשאר

4.1.2016 / 18:20

נועלת הטבלה ממשיכה במירוץ החימוש לקראת מאבקי התחתית. החלוץ הברזילאי , מגן הפועל תל אביב והקשר היהודי-צרפתי הצטרפו רשמית. אבידור יישאר, מנגה לא יגיע. ראדוניץ' מועמד

one

בווידאו: מכבי נתניה מובסת בשבת

דויד מנגה עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
לא יגיע לנתניה. מנגה/יוסי ציפקיס

מכבי נתניה הודיעה הערב (שני) על החתמתם של שלושה שחקנים חדשים: אילן בוקרה, טיאגו סנטוס וגיא גומברג. השלושה הללו מצטרפים לאיציק כהן שהגיע מבית"ר ירושלים וסער בנבנישתי שהושאל מהפועל רעננה.

בוקרה – קשר אחורי יהודי-צרפתי בן 22 – השתייך בעבר לסגל של אייאקס ההולנדית ואוויאן הצרפתית. הוא נבחן בשנתיים האחרונות בכמה קבוצות ישראליות ובקיץ אף יצא עם הפועל באר שבע למחנה האימונים שלה בחו"ל. טיאגו הברזילאי הוא קשר-חלוץ בן 28, ששיחק בחצי השנה האחרונה בליארסה מהליגה השנייה בבלגיה.. גומברג, מגן שמאלי ששיחק בנוער של מכבי נתניה, חוזר לקבוצה לקדנציה נוספת. הוא חתם בקיץ בהפועל תל אביב, אבל לא שיחק במדיה בליגה.

דורון אוסידון, יו"ר מכבי נתניה, אמר היום: "כפי שהתחייבנו אנו פועלים כעת למצוא את השחקנים החזרים לנו על מנת לאזן את סגל הקבוצה. חמש ההחתמות הללו הן לא סוף פסוק ואני מאמין שעד סיום החלון נמשיך לעשות הכל כדי לחזק את הקבוצה. אני מאמין ומקווה שהשחקנים שהגיעו למועדון על פי רשימת הדרישות של המאמן, יאפשרו לנו לסיים את העונה בליגת העל


במכבי נתניה איבדו בטחון בראובן עטר, איציק כהן חתם רשמית

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי נתניה, יובל אבידור. ברני ארדוב
נשאר. אבידור/ברני ארדוב

מי שלא יגיע למכבי נתניה הוא דויד מנגה. בקבוצה התעניינו באפשרות לצרף את החלוץ המרכז אפריקני ששוחרר היום מעירוני קרית שמונה, אך לאחר בדיקת אולטרסאונד שנערכה לשחקן בימים האחרונים, התברר כי הוא סובל מפציעה של גיד תלוש מהעצם. מדובר בפציעה שחוזרת על עצמה בפעם השלישית, ולמעשה החלוץ מעולם לא החלים ממנה.

למנגה יידרשו לפחות חודשיים כדי לחזור למגרשים והוא עצמו החליט שנמאס לו מהטיפול הרפואי לו זכה בישראל, והוא מעדיף לטוס לצרפת כדי להמשיך בטיפולים ולפיכך במכבי נתניה יחפשו זר אחר.

יובל אבידור נשאר במכבי נתניה. כפי שפורסם הבוקר בוואלה ספורט החליט היו"ר דורון אוסידון בעקבות השיחה שקיים אתמול עם אבידור כי יש מקום להשאירו אפילו שהחלוץ כבר היה ברשימת השחקנים המשוחררים. היום הסכים גם ראובן עטר למהלך ואבידור ישאר בנתניה עד סוף העונה. מי שממשיך להרשים הוא אהרון שוינפלד החלוץ היהודי שהחל להתאמן וכבש שער בניצחון של הבוגרים על הנוער 0:4. עוד כבשו טיאגו סנטוס הנבחן הברזילאי (צמד) וסער בנבנישתי שהגיע מהפועל רעננה.

בתוך כך, נתניה ממשיכה לחשוב על חלוץ זר. דיאן ראדוניץ' ממכבי תל אביב ודויד מנגה מקרית שמונה מועמדים ולקבוצה הוצע גם החלוץ האוקראיני ולדימיר ליסנקו ששיחק בעבר עם אנדריי מישצנקו בלם הקבוצה באולימפיק דונייצק. נתניה רוצה שהחלוץ יגיע למבחנים והוא מוכן לבוא רק כדי לחתום על חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully