וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה: "עצוב". יאיא טורה: "מצער מאוד". סולומון קאלו: "נוח בשלום"

שחקני נבחרת חוף השנהב נפרדו מאקס מכבי תל אביב, שגופתו נמצאה בגרמניה. דרוגבה: "איבדתי את אחד החיילים, חוף השנהב איבדה את אחד מבניה הנאמנים". המנהל המקצועי של מנשנגלדבאך: "תמיד היה מלא שמחה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל רעננה

אחרי שאתמול (שבת) נמצאה גופתו של שחקן מכבי תל אביב לשעבר, סטיב גורי, שחקנים שונים מחוף השנהב הביעו את תמיכתם ותנחומיהם למשפחתו של השחקן, כשבראשם, יאיא טורה, דידייה דרוגבה וסלומון קאלו. גורי, שהיה בסגל הפילים לאליפות אפריקה ב-2008 ולמונדיאל ב-2010, נמצא מת לאחר שגופתו נסחפה ליבשה מנהר הריין, כשעל פי הדיווחים, השחקן נטל סמים בעקבות אהבה נכזבת ואף היה שקוע בחובות כבדים.

"המחשבות שלי ותפילותיי עם משפחתו של סטיב גורי. מצער מאוד לשמוע את החדשות שהוא כבר לא איתנו", ספד לו יאיא טורה בחשבון הטוויטר שלו. "נוח על משכבך בשלום, אח", כתב לו סלומון קאלו.

גם דידייה דרוגבה, לשעבר קפטן חוף השנהב, אמר: "עצוב כל כך על החדשות האלה. איבדתי את אחד החיילים, וחוף השנהב איבדה את אחד מבניה הנאמנים. המחשבות שלי עם המשפחה".

שחקן מכבי תל אביב, סטיב גורי. קובי אליהו
שחקנים שונים ספדו לו. סטיב גורי במדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

בורוסיה מנשנדלבאך, במדיה שיחק השחקן בין 2007 ל-2099, ספד לו גם: "בורוסיה מתאבלת על אבידתו של סטיב גורי". מקס אברל, המנהל הספורטיבי של גלדבאך, אמר גם הוא: "צא לי להכיר את סטיב בתור אדם, והוא היה תמיד מלא שמחה. ככה אזכור אותו. המחשבות שלנו עם משפחתו".

את דרכו החל גורי במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, ובגיל 19 הגיע לבני יהודה. אחרי חצי עונה במהלכה ערך 13 הופעות וכבש ארבעה שערים במדי הזהובים, הוא עבר לשוויץ שם לבש את מדי איברדון ו-ואדוז מליכטנשטיין, שמשחקת בליגה השוויצרית. בזמן הזה הוסט לעמדת הבלם, הרשים וחתם ביאנג בויז ברן ששילמה עליו כ-300 אלף יורו. במכבי תל אביב כבש שער אחד ב-10 משחקים וממנה עבר לסקודה קסאנטי היוונית וארפורט מגרמניה. בנבחרת חוף השנהב כבש שלושה שערים ב-13 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully